کد خبر 1217277
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
درخشان: پرسپولیس در دربی مستحق پیروزی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی سرخابی‌های پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: بازی با کیفیتی از ۲ تیم ندیدیم، اما پیروزی در این بازی برای تیم پرسپولیس که در کورس قهرمانی  قرار دارد، بسیار مهم بود. بازیکنان تیم پرسپولیس در مقابل استقلال بسیار منطقی و پخته‌تر بازی کردند. پرسپولیس بعد از زدن گل سعی در کنترل بازی داشت و این کار را هم با موفقیت انجام داد. بازیکنان استقلال بعد از دریافت گل بسیار عصبی و با خشونت بازی کردند. در مجموع پرسپولیس مقابل استقلال مستحق پیروزی بود.

اعتراضات در فوتبال ایران بیش از حد است 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتراضات زیاد در دربی پایتخت گفت: اعتراضات و سر و صداهای بیش از حد در این بازی باعث شد، داور به چالش کشیده شود و همچنین بازی با کیفیتی را مشاهده نکنیم. تیم‌های ایرانی باید به جای اعتراض کیفیت فنی خود را ارتقا دهند. در هیچ کجای دنیا ما این حجم از اعتراض و تنش را در بازی‌ها نمی‌بینیم. همین عوامل باعث شده است تا در بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان بازیکنان نتوانند ۵ پاس متوالی بدهند.

درخشان درباره بهترین بازیکنان ۲ تیم در این بازی اظهار کرد: در پرسپولیس کنعانی زادگان در خط دفاع و ترابی در خط هافبک عملکرد خیلی خوبی داشتند. بازیکنان استقلال در این دیدار کیفیتی خوبی نداشتند و کسی از آن‌ها مد نظر من نیست.

او درباره شانس پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر بیان کرد: هنوز ۷ هفته از بازی‌ها باقی مانده و پیش بینی برای قهرمانی پرسپولیس کار سختی است، اما تیم  پرسپولیس از قدرت بیشتری نسبت به تیم سپاهان برخوردار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • zohreh IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    حرف گل محمدی اثبات شد تمام گزارشگران ششتقلالی هستند از جمله احمدی کیسه ای. قایدی دیگر از این کارها نکن خودتو بندازی زمین برت=ای پنالتب. آفرین پسر خوب.
  • بابامسعود لنگی IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 1
    حرف شما کاملا درسته حمید خان. ولی داورامون خدا رو شکر در حد بوندس لیگا هستند. تو هر بازی یکی شاید هم دو تا پنالتی رو نمی گیرن که اونم مهم نیست. البته به جز برای لنگ.
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    اینها جامعه را به ستوه آورده اند اصولا بریگارد و سردستگی ارازل و اوباش در اغلب باصطلاح ورزشکاران و هنرمندان خلاصه هرآنچه پول مفت بدست آور است بیداد می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس