کد خبر 1217244
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
راهپیمایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین در ژاپن برگزار شد

با حضور مسلمانان، جمعی از ژاپنی ها و نمایندگان ادیان از جمله بودیسم، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه، راهپیمایی با شکوهی در مقابل و  اطراف مسجد جامع توکیو در حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این مراسم، شرکت کنندگان با صدور بیانیه ای، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشته و زخمی کردن تعداد زیادی از مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

تنش در مرز غزه با فلسطین اشغالی طی روز های اخیر افزایش یافته و با حملات راکتی نیروهای مقاومت از یکسو و حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر از سوی دیگر همراه بوده است.

بر پایه تازه ترین آمار اعلام شده از سوی مقام های فلسطینی در روز جمعه، شمار شهدای حملات و تجاوزهای وحشیانه صهیونیست ها در غزه به ۱۱۹ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه، اعلام کرد که حملات صهیونیست ها تاکنون منجر به شهادت ۱۱۹ فلسطینی شامل ۲۷ کودک و ۱۱ زن شده است.

همچنین شمار زخمی های این حملات به ۶۰۰ نفر رسید.

نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز نیز برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معلم IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    درودبه شرفتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس