کد خبر 1217233
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت - کراپ‌شده

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد بار ترافیکی فوق سنگین از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، آزادراه تهران پردیس و ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه هستیم.

به گزارش مشرق، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین، پرحجم اما روان در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پر حجم گزارش شده اما خودروها به مرور در حال تخلیه این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌ به‌ حرم روان گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی تشریح کرد: به دلیل بازگشت همزمان مسافران از دو محور هراز و فیروزکوه شاهد بار ترافیکی فوق سنگین در محور قدیم جاجرود حد فاصل کمرد تا جاجرود هستیم اما با تلاش عوامل پلیس راه خودروها به مرور در حال عبور و تخلیه این محور هستند.

وی با بیان اینکه مسافران برای عدم برخورد با ساعات ممنوعیت تردد در شهر تهران در یک ساعت اقدام به بازگشت کردند، تصریح کرد: تردد خودروها از شمال به جنوب محور آزاد راه تهران پردیس نیز فوق سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است اما به مرور وسایل نقلیه از این آزادراه در حال تخلیه شدن هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: ممنوعیت تردد و خروج و ورود خودروهای غیر بومی همچنان ادامه دارد و فرماندهی پلیس راهور شرق استان تهران در دو محور هراز و فیروزکوه گیت‌های ایست و بازرسی دائر کرده و از خروج خودروهای غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

کهریزی یادآور شد: بنابراین خودروهایی که جز فاقد مجوز هستند به هیچ عنوان وارد محورهای مواصلاتی شمال کشور نشوند و در صورت الزام به آغاز سفر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    این سفرها مگر ممنوع نبود ای ن خواسته چه معنی دارد : هریزی تشریح کرد: به دلیل بازگشت همزمان مسافران از دو محور هراز و فیروزکوه شاهد بار ترافیکی فوق سنگین در محور قدیم جاجرود حد فاصل کمرد تا جاجرود هستیم اما با تلاش عوامل پلیس راه خودروها به مرور در حال عبور و تخلیه این محور هستند. .... هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند. منبع: فارس
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    یعنی این همه آدم جریمه یک میلیونی دادن؟ !!
  • خرگوش IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    جون چیزی گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس