کد خبر 1216949
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
بازیکنان جوان در دربی خطرناک هستند/ پرسپولیس شانس ویژه دارد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: این دربی برای باتجربه ها است و بازیکنان جوان خطرناک هستند.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقار نسب با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران قبل از دربی پایتخت گفت: نتایج این تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا درخشان بوده است. بازی‌های فشرده در این رقابت‌ها باعث شد تا بازیکنان هر دو تیم در دیدار قبلی خود در لیگ برتر کمی خسته باشند و تمرکز کافی را برای مسابقات داخلی نداشته باشند.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده درباره انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دربی ۹۵ افزود: مدیریت تیم داوری تأثیر بسیاری در این بازی خواهد داشت. آنها تحت استرس بازی می‌کنند و همین موضوع می‌تواند فشار زیادی را روی داور ایجاد کند. من فکر می‌کنم اگر قاطعیت لازم در کار داور بازی نباشد جنجال‌ها و حاشیه‌هایی رقم خواهد خورد که دربی را بدون بار فنی پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید:

مردان ترسناک مجیدی؛ کابوس مدافعان گل محمدی/ پاشنه آشیل استقلال کجاست؟

وی ادامه داد: پرسپولیس و استقلال باید مراقب بازیکنان جوان خود باشند. آنها باید شرایط بازی در تیم‌های بزرگ و دیدارهای مهم را درک کنند. اگر بازیکنان جوان هر دو تیم نتوانند جلوی احساسات کاذب خود را بگیرند چیزی جز ضرر برای تیم‌شان رقم نخواهند زد. فکر می‌کنم در این بازی بازیکنان باتجربه می‌توانند نتیجه را مشخص کنند.

ذوالفقار نسب درباره شانس برد دو تیم اظهار داشت: پرسپولیس شرایط بسیار بهتری دارد. آنها اتحاد و همکاری خیلی خوبی با هم دارند. اعتماد به نفس این تیم بالاست و لازم است تمرکز خود را روی تک تک دقایق بازی بگذارند. شانس ویژه ای برای پرسپولیس وجود دارد تا این بازی را ببرند.

او درباره گلزنان احتمالی دربی نیز صحبت کرد و گفت: هر دو تیم مهاجمانی با هوش بالا دارند که ضربات پایانی را خیلی خوب می‌زنند و آنها می‌توانند بازی پرگلی را در صورت کنترل حاشیه‌های فردی خود رقم بزنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس