کد خبر 1216744
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
آژاکس کاپ قهرمانی فصل را ذوب کرد و به هوداران خود ستاره داد

باشگاه آژاکس که این فصل نیز عنوان قهرمانی لیگ برتر هلند را به دست آورده است، در اقدامی جذاب کاپ قهرمانی خود را ذوب و آن را به چند هزار ستاره کوچک تبدیل کرد و به عنوان یادگاری به هواداران خود داد.

به گزارش مشرق، باشگاه آژاکس برای سی و پنجمین بار عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هلند(اردیویسه) را تصاحب کرد و حالا هرکدام از ۴۲ هزار هوادار و دارنده بلیت بازی‌های این تیم در فصل جاری ستاره‌ای به وزن ۳.۴۵ گرم خواهند داشت که ۰.۰۶ وزن آن را همان کاپی تشکیل می‌دهد که آژاکسی‌ها در پایان فصل بالای سر بردند.

آژاکس کاپ قهرمانی فصل را ذوب کرد و به هوداران خود ستاره داد

تیم آژاکس در این فصل ۳۰ بازی از ۳۴ دیدار خود را در لیگ برتر هلند در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار کرد؛ فصلی که به قهرمانی این تیم در جام حذفی نیز انجامید.

«ادوین فن درسار» اسطوره تیم ملی هلند و مدیر اجرایی باشگاه آژاکس در این‌باره گفت: این فصل بخش عمده‌ای از بازی‌ها را از روی اجبار در غیاب هواداران برگزار کردیم؛ دست کم در غیاب آنها روی سکوها؛ با این حال، ما هر هفته حمایت آنان را حس می‌کردیم؛ در مسیر آمدن به ورزشگاه، در شبکه‌های اجتماعی و در ملاقات‌ها و تماس‌های شخصی. بعد از یک سال پرتشویش، به هواداران‌مان این احساس را منتقل می‌کنیم که خود را بخشی از قهرمانی ما بدانند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 5
    کاپ واژه ای انگلیسی است به فارسی " جام " گفته می شود
    • زرنگ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      1 0
      هدیه هم واژه عربی است .به معنی ارمغان . تحفه..یعنی چی الکی به مشرق گیر میدی.میخوای بگی باسوادی!
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    6 0
    ایکاش یه دونشم میدادن به باشگاه لنگ یه ستاره داشته باشه خخخخخخخخخ
  • محمدرضا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    متاسفانه باشگاهای مطرح ایران ازهوادارانش هم پول میگیریدو به اشکال مختلف از احساس هوادارانشان سوءاستفاده میکنند.فوتبال حرفه ای در ایران فقط ادایش هست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس