کد خبر 1216699
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
مجلس و سرخابی‌ها هم علیه واگذاری شائبه برانگیز/ استقلال و پرسپولیس در آستانه ویرانه شدن؟

پیشکسوتان سرخابی در آستانه شهرآورد ۹۵ پایتخت در خصوص این مسابقه صحبت‌هایی را بیان کردند.

به گزارش مشرق، شهرآورد پایتخت در ایستگاه نود و پنجم قرار است روز جمعه و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی شروه شود. دیداری که در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انجام می‌شود و هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در بازی رفت با نتیجه تساوی از زمین خارج شدند.

با توجه به این که ۳ شهرآورد قبلی پایتخت مساوی شده است و سرخابی‌ها موفق به کسب پیروزی نشده اند، دربی ۹۵ از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌تواند تا حدودی تکلیف قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر بیستم را مشخص کند.

این دیدار را محمدرضا اکبریان، داور بین المللی کشورمان سوت زنی خواهد کرد.

سرخ پوشان هم اکنون با ۲۱ بازی و ۴۲ امتیاز در رده دوم و شاگردان فرهاد مجیدی نیز با یک بازی کمتر نسبت به تیم حریف، با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند.

مناظره جنجالی با پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس +فیلم

ضیا عربشاهی و مرتضی فنونی زاده از پیشکسوتان تیم پرسپولیس و محمد مومنی و محمد نوری نیز از پیشکسوتان تیم استقلال در این مناظره و کری خوانی جنجالی شرکت کردند و به خوبی تیم رقیب را آنالیز کردند.

مناظره جنجالی با پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس +فیلم

مناظره جنجالی با پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس +فیلم

در ادامه می‌توانید بیننده این مناظره باشید:

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهزاد IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    1 1
    سلام عید فطر مبارکجناب آقای عبدیان دست شما درد نکنه بابت پا داش به بچه ها انشالله روحیه بگیرند با جون دل باز کنند تا به امید خدا پیروز از زمین بیرون بیاد به امید خدای بزرگ
  • ایرانی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    جان خودتون بهعلی پروین نگین سلطان درجاییکه امثال علی دایی وعلی کریمی ومهدوی کیاها هستن.چرا الکی کسیو که بزرگترین افتخارش فروختن مردم به توکیسهه برنجه گندش مکنین.بخدا من استقلالیم هستم حداقل4دهه هم فوتبال دنبال میکنم.این آقا که بهش میگن سالطان بخدا یک صدم افتخارات مهدوی کیاهم نداره چ برسه به بقیه.یاحق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس