کد خبر 1216651
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
گل‌محمدی: داشتن تمرکز و انگیزه نتیجه دربی را مشخص می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم با برنامه سازمان لیگ مبارزه می کنیم هم برنامه های چیپ صداو سیما.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دربی پایتخت در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز عید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران تبریک می گویم و آرزوی قبولی طاعات و نذر و دعای آنها را دارم. تشکر ویژه هم باید از کادر پزشکی و درمانی کنیم. هیچ وقت نباید آنها را فراموش کنیم چون در سخت ترین شرایط در حال کار کردن هستند.

گل محمدی تصریح کرد: باید یک تشکر هم از دست اندرکاران، بازیکنان، مربیان داشته باشیم به خاطر اینکه این فوتبال باعث شده تا خیلی از مردم در خانه بمانند و کمک زیادی به عدم انتقال ویروس داشته باشند. کار ارزنده است و به امید خدا همیشه موفق و سلامت باشند و بالاخره کار سختی در پیش دارند. هر هفته باید شهرستان بروند، سوار هواپیما و اتوبوس شوند و جا دارد از تک تک این افراد تشکر کنم. 

* تمرکز داشتن عامل نتیجه در دربی است 

وی افزود: دربی یک بازی ویژه و مخصوص است. حساسیت های خودش را برای هواداران دارد. چیزی که سرنوشت و نتیجه دربی را مشخص می کند داشتن تمرکز و داشتن روحیه برنده شدن در مسابقه است. امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم. بازیکنان آماده انجام یک مسابقه خوب هستند. هر چند بعد از بازی سپاهان سه چهار مصدوم دادیم و وضعیتشان هم هنوز مشخص نیست و فردا باید ببینیم چه می شود. 

گل محمدی ادامه داد: امیدواریم بازی فردا جذاب باشد. تماشاگرانی که پای تلویزیون هست دوست داریم که از بازی لذت ببرند و امیدوارم نتیجه به دلخواه ما باشد.

* هر ۳ امتیاز می تواند در قهرمانی تاثیر بگذارد

وی در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس دربی را ببرد به سمت قهرمانی می رود و چه برنامه ای دارید که مثل دربی رفت دروازه باز نشود، گفت: این سه امتیاز در هفته های پایانی است و هر امتیازی که گرفته می شود یا نمی شود در قهرمانی تاثیر دارد. ما برای این سه امتیاز تمام تلاش خود را می گذاریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. باید دید شرایط بازی به چه نحوی است و زود است در مورد آن صحبت کنیم. در مورد مسائل فنی بعد از دربی صحبت خواهیم کرد. 

* وضعیت مصدومان مشخص نیست

سرمربی سرخپوشان در مورد وضعیت کنعانی زادگان اضافه کرد: واقعا چیزی مشخص نیست. ما هم فرصت کمی داشتیم بعد از بازی سپاهان ریکاوری داشتیم. دیروز بدون مصدومان تمرین کردیم و شرایطشان تا دیروز خوب نبود اما ۲۴ ساعت به بازی مانده و این ساعت ها هم تاثیرگذار است.

* ما درخواست عدالت از سازمان لیگ داشتیم

گل محمدی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار برگزاری دربی با تعداد بازی‌های مساوی شده بود، اما این اتفاق رخ نداد تصریح کرد:ما از روز اول این اعتراض را داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد. این تبعیض نسبت به نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند. ما هم انتظار زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و درخواست عدالت داشتیم. خواسته استقلالی ها این بود که می خواستند بازی برابر ایجاد شود در دربی رفت اما در دربی برگشت این اتفاق رخ نداد. این تبعیض ها وجود داشته و نمی توانیم بگوییم نبوده است و تلاشمان این است که با تمام قدرت جلو برویم.

*مجری های استقلالی خود را به آب و آتش می زنند به داور فشار وارد کنند

وی تاکید کرد: با خیلی چیزها در حال مبارزه هستیم. یکی همین برنامه مسابقات است و یکی هم برنامه های چیپ صداوسیما هست که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند. مجری های استقلالی خود را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است و حرف های سخیف و بی معنی می زنند. فشار زیادی به تیم داوری می آورند و حتی باشگاه استقلال بیانیه داد. این شرایط نگران کننده است و اینجا از همه کسانی که می توانند تاثیرگذار باشند می خواهیم آرامش را برقرار کنند. اجازه بدهیم داوران کار خود را انجام دهند و امیدوارم در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم . این خواسته همه هواداران است که عدالت برقرار شود. 

گل محمدی در مورد جدایی کنعانی زادگان و اینکه روی دربی تاثیر می گذارد، اظهار داشت: راجع به این مسائل قبلا صحبت شده و بهتر است در مورد بازی صحبت کنیم. 

سرمربی سرخپوشان در خصوص اینکه با بازگشت سعید آقایی آیا وحید امیری به پست مهاجم باز می گردد یا خیر عنوان کرد: نمی توانیم در مورد اینکه چه کسانی بازی می کنند صحبت کنیم. تا فردا مشخص می شود. 

* بازیکنان ما ذهن برنده و بزرگی دارند

گل محمدی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط جدول استراتژی او برای دربی چیست، گفت: برای پرسپولیس همه بازی ها مهم است و هر بازی که انجام می دهیم برای برد است. فلسفه تیم است که تا آخرین لحظه برای برد بجنگیم و فرقی نمی کند تیم مقابل چه جایگاهی در جدول دارد. بازیکنان ما ذهن برنده و بزرگی دارند و این خیلی به بازی ما کمک می کند. 

* هیچ بازی برای مساوی به میدان نمی رویم

وی در خصوص اینکه در بازی فردا فشار هوادار روی کدام از یک از دو تیم بیشتر است، تاکید کرد: ما یک رقیب سرسخت داریم نسبت به جدول و امتیازات کسب شده که منظورم سپاهان است. هیچ بازی برای مساوی نمی رویم. فردا اولین خواسته مان این است که برنده شویم. این هدف اصلی ما در بازی فردا است. 

* باید روی این مسئله که در دقایق آخر گل می خوریم کار کنیم

گل محمدی در مورد اینکه پرسپولیس در دقایق پایانی گل می خورد و چه تدبیری دارد، گفت: شرایط هر بازی با هم متفاوت است و باید روی این مسئله کار کنیم و قبول دارم این مسائل را. باید بعد از اینکه گل اول را می زنیم برای گل دوم برویم. حریف هم روی دروازه ما فشار می آورد و تیم دفاعی تر می شود. همه بازیهای فوتبال همین است اما باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم. هم بهتر دفاع کنیم و هم گل بزنیم. 

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش با تعویض نمی‌تواند فشار را از روی تیمش بردارد؟ گفت: چشم تعویض هم می کنیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • Alpha FR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    11 3
    فرار روبه جلو . کیه که متوجه نباشه پرسپولیسی ها چقدر با لابی گری فوتبال رو به لجن کشیدن ....
    • علی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      1 0
      یک هفته بعدازبازیهای دو برگشت پرسپولیس بازی‌های عقب افتاده انجام می دادحالا میگه شرایطبازیهامساوی باشد
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      12 0
      اصلا تو صداوسیما مجری استقلالی نداریم شرط لازیم برای مجری شدن تو صدا و سیما لنگی بودنه
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    13 2
    جوک قشنگی بود
    • مجید IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 1
      پرسپولیس همیشه قهرمانه خوشحالم پرسپولیس استقلال سوراخ را شکست داد آروزی قهرمانی پرسپولیس دارم
  • نادری IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    10 2
    بابا مسعود اخرش هست ترس ورشون داشته
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    1 1
    عه بس کن دیگه
  • امین IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    10 0
    دید بابا مسعود رفتنیه، داره حرف میزنه
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    10 0
    نمیخوان پیروزی قهرمان شه من استعفا میدم خخخخخخخخخ
  • محمدان بنکلادش IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    6 0
    رو که نیست سنگ پا قزوینه!!!!!!
  • محمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    3 0
    خب خب. با این حرف گل محمدی میتونین تا سال های سال شاد باشید و از خنده روده بر شید.
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    1 0
    مگه مجری استقلالی هم تو تلویزیون داریم؟
  • محمدرضا میرزایی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    پرسپولیس داره بد بازی می کنه اگر خوب بازی میکردن حالا حدقل 1 زده بود
  • گلملی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    خاک برسرداورسیک سرخ وال کثیف ولنگ حقیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس