کد خبر 1216579
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
محمدرضا عارف نمایه

درحالی‌که از صبح امروز برخی رسانه‌ها از انصراف محمدرضا عارف از کاندیداتوری در انتخابات خبر می‌دادند، دفتر وی این خبر را تکذیب کرد.

سرویس سیاست مشرق-محمدرضا عارف رئیس شورای منحله سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آغازین لحظات صبح امروز در یک بیانیه انصرافش از حضور در انتخابات را اعلام کرده، در متن منتشرشده آمده بود: حضور این‌جانب در این شرایط قطعاً بر پیچیدگی انتخاب می‌افزاید و رقابت‌های درون جریان اصلاحات را به سمت واگرایی سوق خواهد داد و تجربه تلخ سال ۸۴ را تکرار خواهد کرد. به همین دلیل، ضمن تشکر مجدد و صمیمانه از همه شما عزیزان، عدم ورود به کارزار انتخابات را اعلام کردم.»

در انتخابات سال ۱۳۹۲ عارف به نفع روحانی کنار کشید. بعدها عارف انصرافش از انتخابات را اصرار و نظر سازی محافل اصلاح‌طلب خواند.

اما بیانیه انصراف عارف به‌سرعت تکذیب شد، یکی از نزدیکان عارف با تأکید بر اینکه این بیانیه غیررسمی است، انصراف عارف از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را نه تأیید و نه رد کرد. او خاطرنشان کرد: آقای عارف تصمیم نهایی خود را روز شنبه خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد، عارف همچنان منتظر است نظر رسمی جبهه اصلاحات پیرامون نامزدی خود را جویا شده و با تخمین شرایط موجود اعلام انصراف کند.

طبق مصوبه جبهه اصلاحات ایران، کاندیداهای نهایی اصلاح‌طلبان برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰ اردیبهشت (فردا) اعلام می‌شوند، البته پیش‌ازاین محمد عطریان فر در گفتگو با مشرق گفته است که اصلاح‌طلبان تحت هیچ شرایطی شانسی برای پیروزی عارف در انتخابات قائل نشده و به روی رئیس سابق فراکسیون امید سرمایه‌گذاری نخواهند کرد.

انتشار بیانیه عارف نشانه ای از اختلافات عمیق در میان اصلاح طلبان است، در حالی که مصوبه نهاد اجماع ساز، انتخاب یک نامزد اصلاح طلب تمام عیار است، برخی از اعضای این جبهه فرش قرمز را زیر پای لاریجانی پهن کرده اند. بیانیه عارف اعتراض کم رمق این کهنه سیاست مدار اصلاح طلب بر محفل تصمیم گیر خاتمی با هدایت بهزاد نبوی در انتخابات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علیرضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    5 12
    احتمالا با جلیلی مشکل داشت جلیلی انصراف داد عارف برگشت
    • عبدالله مومن IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      1 1
      می خواهد در آخر عمری. کارنامه جهنم خود را با حمایت بیشتر از افساداتیهای تبهکار. کاملتر کند.
    • شاکی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 1
      لابد برای یک لحظه یادش رفته بود که چقدر میتونه برا خودش و اقازاده شو و دور و وری ها و...... درامد و مداخل داشته باش . بهش دوباره گفتن . اونم با تاکید بیشتر
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 0
      خودشون شایعه درست میکنند ولی کسی نمیشنود اما خودشون جواب هم میدهند
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 23
    بنظر شما تعداد ارای عارف از ارای باطله کمتر است یا جلیلی؟
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 0
      خوب معلومه عارف
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 16
    اقای عارف دانا تر از این است که خود را در منجلاب اصلاح طلبان غرق کند!
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    1 1
    این خاک برسر موقع رای گیری دست وپا وزبون دار میشه -بعدش مثل موش میشه
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    برو بابا تو یکی.. زبون نداری فقط ژن خوب داری؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس