نخست وزیر اسبق قطر:برخی عرب‌ها برای فلسطین اشک تمساح می‌ریزند - کراپ‌شده

نخست وزیر اسبق قطر از کشورهای عربی خواست به جای اینکه در ظاهر برای فلسطینی‌ها اشک بریزند و از پشت به آن خنجر بزنند، حرکتی سیاسی برای بازپس گیری حقوق فلسطینیان داشته باشند.

به گزارش مشرق، «حمد بن جاسم» نخست وزیر اسبق قطر در توییتر نوشت، برخی که امروز برای فلسطین و مسجد الاقصی اشک تمساح می‌ریزند، از پشت به مردم فلسطین و مسجد الاقصی خنجر می‌زنند.

بن جاسم در صفحه کاربری خود در توییتر آورده است: برخی از کسانی که برای آنچه در فلسطین و به خصوص اطراف مسجد الاقصی اتفاق می‌افتد، اشک تمساح می‌ریزند از پشت به ملت فلسطین و مسجد الاقصی خنجر می‌زنند.

وی افزود: برخی برادران گریان، آنچه را اطراف مسجد الاقصی بود، خریدند و برای به دست آوردن تمجید و مقداری پول، آن را به غیر صاحبان اصلی آن انتقال دادند. چه تجارت مفلوکانه و ذلیلانه‌ای!.

نخست وزیر اسبق قطر گفت: اما در مورد بیانیه‌هایی که کشورهای عربی صادر کردند باید گفت آنها باید یک حرکت سیاسی خستگی ناپذیر برای دستیابی به اهدافی روشن در برابر جهان داشته باشند به گونه‌ای که یک قدرت بازدارندگی در برابر متجاوزان ایجاد کرده و حقوق این ملت مقاوم را بازگرداند و این کم‌ترین چیزی است که باید به فلسطینی‌ها در این عید داده شود به جای اینکه برای آن عزا بگیرند و در خفا به آن خنجر بزنند.

با وجود اینکه رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته با بمباران مناطق مسکونی غزه ده‌ها نفر از غیرنظامیان بی گناه را به خاک و خون کشیده است، اما نه نشست دیروز وزیران خارجه اتحادیه عرب و نه تماس‌های میان مقامات کشورهای عربی منطقه نتوانسته است به موضع قاطع و یکپارچه‌ای در برابر جنایات رژیم اشغالگر منجر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 0
    قیافه اون دوسه کشور مفلوک که جو گیر ترامپ و داماد صیهونیستی شدند با اسراییل رابطه رسمی بر قرار کردند دیدنی ست !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس