کد خبر 1216348
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
شهادت

شاخه نظامی جنبش حماس در اطلاعیه‌ای از شهادت چند تن از فرماندهان خود در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه غزه خبر داد.

به گزارش مشرق،  گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای از شهادت چند تن از فرماندهان خود از جمله «باسم عیسی ابو عماد» در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به نوشته وبگاه معا، در بیانیه عزالدین قسام آمده است که ابو عماد، برادر «مروان عیسی» معاون فرمانده کل گردان‌های القسام و فرمانده تیپ «غزه» بود که صبح امروز به همراه پنج تن از فرماندهان نزدیک به «محمد ضیف» فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام به شهادت رسیدند.

این بیانیه می‌افزاید: «ما ابو عماد فرمانده‌ای یگانه و برادران مجاهدش را از دست دادیم. تأکید می‌کنیم که این قهرمانان در عملیات شمشیر قدس برای دفاع از راه و منش حبیبمان محمد صلی الله علیه و سلم، کشته و به مقام شهادت شرافتمند شدند.»

عزالدین قسام در ادامه تأکید کرد: «هزاران فرمانده و سرباز مسیر آن‌ها را ادامه داده و پرچم را برافراشته خواهند کرد و بیچارگی را به دشمن خواهند چشاند.»

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تاکنون (چهارشنبه) به ۵۳ نفر رسیده که در میان آنها ۱۴ تن کودک و سه زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر رسیده است.

بنا بر گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، در این سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است و حداقل پنج صهیونیست در این حملات به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 13
    زدن همه ی فرمانده هاشون داغون کردن
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      11 2
      هر چیزی یه هزینه ای داره برای رسیدن به هدف والا باید شهید بشند
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      0 1
      شما فقط تماشا کن، جوجه رو اخر پاییز میشمارند، وعده الهی به زودی محقق میشه
  • علی بن محمد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 1
    رحمت الله علیهم اجمعین …… ان شاء الله خون بهای این شهیدان مقاومت فتح قدس خواهد بود. بزودی زود ……
  • یار IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    5 نفر برای 1000 تا راکت و موشک یکم اماره کمی نیست !!
    • امیر IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      0 1
      صهیونیست ها شدیدا سانسور خبری می کنن ثانیا مقاومت فلسطین مثل این بی شرفا نیست که زن و بچه ها رو هدف بگیره برادران مجاهد فقط میخوان مناطق اشغال شده رو باز پسگیری کنند که به حول قوه اللهی این کارو خواهند کرد
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      0 0
      ۱۰۰۰ موشک شلیک شده به معنای اصابت به هدف نیست بیش از نود درصد توسط گنبد آهنین زده میشه و تعدادی هم که خطا دارن اصولا توسط گنبد آهنین هدف قرار نمیگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس