کد خبر 1216224
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
بورس نمایه

بازار سرمایه امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ مثل روز گذشته مثبت و صعودی به پایان رسید. شاخص کل با رشد ۰٫۳۸ درصدی و با چهار هزار و ۴۸۵ واحد مثبت در مدار یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سرمایه امروز مثل روز گذشته مثبت و صعودی به پایان رسید. شاخص کل با رشد ۰٫۳۸ درصدی و با چهار هزار و ۴۸۵ واحد مثبت در مدار یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن اما با هزار و ۳۸۵ واحد منفی در محدوده ۴۱۷ هزار و ۸۶۷ واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به چهار هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید. شاخص‌های مهم صنعتی امروز گروه‌های رایانه، فرآورده‌ه‌های نفتی و شیمیایی بودند. همچنین ارزش معاملات خرد امروز بیش از چهار هزار میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۲/۲۲ در بورس

در معاملات امروز که در آن نمادهای پالایشی همچنان پرتقاضا بودند، گروه فلزات اساسی نیز روندی متعادل را پشت سر گذاشت. تاثیرگذارترین نمادها امروز «فارس»،«شبندر» و «شپنا» با تاثیر مثبت و نمادهای «شستا»،«اخابر» با تاثیر منفی در شاخص کل بودند. نمادهای «برکت»،«شپنا» و «فملی» از پرتراکنش‌ترین نمادهای امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ بودند.  همچنین بیشترین ارزش معاملات را «پالایش»،«دارایکم» و «شپنا» داشتند.

امروز همچنین عرضه اولیه فگستر انجام شد که در آن به هر کد بورسی کمتر از ۲۰ هزار تومان سهم تخصیص داده شد.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس