کد خبر 1216126
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
موسوی: کمالوند به این خاطر به استقلال آمد که پیشنهاد آنچنانی نداشت/ احساس می‌کنم دربی مساوی می‌شود

مهاجم پیشین استقلال، نداشتن پیشنهاد مطلوب از سایر تیم‌ها را دلیل اصلی حضور فراز کمالوند در استقلال دانست.

به گزارش مشرق، علی موسوی درباره دربی ۹۵ پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی ویژه است و اصلاً ارتباطی به نتایج هفته گذشته دو تیم ندارد. این مسابقه برای هواداران دو تیم بسیار مهم است و به همین خاطر، بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی دوست دارند بهترین نمایش خود را ارائه کنند. آنها با احتیاط پا به زمین می‌گذارند و برای نباختن در این مسابقه تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

رفتار کاپیتان پرسپولیس درست نیست

وی در ادامه تصریح کرد: دو تیم در بهترین فُرم خود مقابل هم ظاهر می‌شوند و با صدرنشینی و عملکرد خوب در لیگ قهرمانان آسیا به این بازی می‌آیند. هر تیمی بتواند از فرصت‌های خود استفاده کند، برنده خواهد بود. دو تیم مهره‌های باکیفیتی دارند و امیدوارم شاهد یک بازی سراسر هجومی از هر دوی آنها باشیم. با این حال با اکثر کارشناسان فوتبال که پیش‌بینی نتیجه پُرگل را می‌کنند، هم‌عقیده نیستم و احساس می‌کنم دربی با تساوی بدون گل به پایان می‌رسد.

مهاجم سابق استقلال در خصوص جدایی فراز کمالوند از جمع آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: کمالوند و مجیدی فاز نفر اول بودن و زدن حرف اول و آخر در استقلال را داشتند. کمالوند به خاطر رابطه خوب با مجیدی و نیز به این دلیل به استقلال آمد که پیشنهاد آنچنانی نداشت. زمانی که پیشنهاد سایپا رسید، کمالوند به کار اصلی خودش بازگشت. فرهاد باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد از تجربه مربی دیگری کنار خود استفاده کند، یا این مسیر را به‌تنهایی جلو برود. به نظرم الان شرایط تفاوت زیادی با گذشته ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 6
    عجیب و قریبن این کیسه کشا ..به خودشون هم رحم نمی کنن ..فقط تهمت و انگ بلدن به زمین و زمان بزنن .... این یکی هم که از خودشون بود بهش رحم نمی کنن ////جل الخالق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس