کد خبر 1215892
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: مقاومت فلسطین در یک شب -یک نصفه روز- ۳۶۰ فروند راکت و موشک به مناطق صهیونیست نشین در عمق مناطق اشغالی و از جمله قدس شلیک کرد. صهیونیست های کذاب می گویند از این تعداد، بیش از ۲۵۰ فروند، به  مناطق صهیونیست نشین اصابت کرده است.

این حجم از شلیک و اصابت، آن هم به شکل پیش دستانه و تهاجمی از سوی مقاومت فلسطین، بی سابقه است. البته این شلیک ها، بیشتر دستگرمی است. در محاسبات نظامی، وقتی یک طرف می تواند ظرف چند ساعت، چند صد موشک شلیک کند، احتمالا زرادخانه اش برای شلیک بیش دو ماه، انباشته است.

می توان تخمین زد تعداد موشک های مقاومت فلسطین، بیش از چند ده هزار فروند است. آنچه هنوز معلوم نیست و رونمایی نشده، این است که حماس و جهاد اسلامی، دارای کدام موشک های قدرتمند تر (و سایر تجهیزات پیشرفته) هستند؟

مهیب تر این که؛ منابع صهیونیستی پیش از این گزارش داده اند زرادخانه های حزب الله لبنان در شمال سرزمین های اشغالی، بالغ بر ۱۶۰ هزار فروند موشک را شامل می شود.

یکی از صدها "مرد میدان" ما گفته بود "روی قبرم بنویسید، اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند". حالا حسن طهرانی مقدم، زنده تر از هر زمان، دارد ماموریتش را انجام می دهد. دست شهیدان، بی نهایت گشوده است.

سیلی های آبدار تر در انتظار رژیم کودک کش اسرائیل است؛ و چه کابوس بزرگی! موشک و ما ادراک ما الموشک؟!

بعد التحریر: تعداد موشک ها و راکت های شلیک شده در کمتر از بیست ساعت، به  ۶۰۰ فروند رسید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • a IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    14 1
    آفرین بر شیرمردان و شاگردان مرد میدان تنها جواب این کودک کشها مقاومت است از هیچ چیز نترسید و شلیک کنید ما مثل کوه پشت سر شماییم حتی حاضریم حضوری هم به شما ملحق شویم یک لحضه شما را تنها نمیگذاریم وای به روزی که فرمانده ما اشاره کند به کمک شما بیاییم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس