انهدام تیم تروریستی در شمالغرب کشور/تیم هفت نفره اشرار به هلاکت رسید - کراپ‌شده

قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از انهدام کامل یک تیم هفت نفره تروریستی که از خاک ترکیه نفوذ کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از  روابط عمومی قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه، این قرارگاه در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در مرزهای شمالغرب کشور خبر داد. 

در این اطلاعیه آمده است: درگیری ظهر امروز بین رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با یک تیم هفت نفره از  اشرار و ضد انقلاب نفوذی از خاک کشور ترکیه در منطقه مرزی شهرستان سلماس بود که منجر به هلاکت  و انهدام کامل تیم تروریستی شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این درگیری تعداد ۲ نفر از بسیجیان شهرستان سلماس نیز  به فیض شهادت نایل آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    9 0
    شادی روح شهدای بسیج، صلوات. خدا رحمتشون کنه،
  • اصف IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 2
    هی یاد سخنان سلیمان سیلو وزیر کشور ترکیه ،که گفته بود ما نفس و ک ک را در ترکیه گرفتیم ،فقط تعدادی در ایران هستند ،که ایران اگر نتواند ما آنها را قلع غم کنیم مانند آنچه بر سر سوریه و عراق آوردند با لشکر کشی و اسامی صاعقه و پنجه شغال و گرگ ،حال وضعیت پ ک ک ترکیه آنقدر خراب نشده هنوز جسته گریخته تعدی مرزی میکند که باید سفیر و دولت ترکیه چرا با اینهمه تبلیغات و عملیات نظامی هنوز پ ک ک فعالیت میکند ،مگر اینکه پ ک ک مزدوران سازمان میت ترکیه برای موجه جلوه دادن تجاوزات ترکیه و انتقال ناامنی به ایران باشند ،نقشه و برنامه میثاق ملی ترکیه در ۲۰۲۳ نزدیک است و تجزیه و الحاق موصل و شمال عراق و سوریه
  • مرد ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    8 0
    درود بر سپاه - اگر سپاه نبود کشور هم نبود
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    6 0
    امان از دست گروههای تروریست کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس