امیرعبداللهیان

دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس گفت: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران ماهیت تروریستی صهیونیست‌ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در تماس های تلفنی با روسای دفاتر حماس و جهاد اسلامی در ایران گفت: جمهوری اسلامی با قدرت در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهد ماند؛ امت اسلامی هتک حرمت به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و به خون کشاندن نمازگزاران روزه دار را تحمل نخواهد کرد.

وی با محکومیت جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین از جمله در قدس، مسجدالاقصی و غزه افزود: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران و همچنین به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی ماهیت تروریستی صهیونیست‌ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات کرد.

در این تماس آقایان خالد رییس دفتر حماس، قدومی و ابوشریف رییس دفتر جهاد اسلامی فلسطین در تهران از حمایت‌ و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و مسجدالاقصی تشکر کرده و روحیه مردم فلسطین را علیرغم جنایات اخیر صهیونیست‌ها عالی و سرشار از ایمان و جهاد توصیف کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس