کد خبر 1215675
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
اخرین وضعیت اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت

ارزش سبد بورسی سهام عدالت امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه همسو با مثبت شدن شاخص بورس با افزایش همراه بود و ۳ درصد نسبت به دیروز رشد کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روند صعودی روز گذشته در بازار بورس امروز (سه شنبه ۲۱ اردیبهشت) ادامه داشت، این بار تعداد بیشتری از نمادهای بازار سرمایه با روند صعودی همراه بودند و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز معاملات افزایش هفت هزار و ۴۵۷ واحدی شاخص کل بورس را شاهد بودیم، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با جهش ۲۱ هزار و ۹۳۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۶۱۷ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۱.۸۹ درصد رشد داشت، اما شاخص هم‌وزن تنها ۰.۰۴ درصد افزایش پیدا کرد. «فولاد»، «فملی» و «فارس» سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. همچنین «خساپا»، «فملی»، «خودرو» هم سه نماد پرتراکنش بورس امروز لقب گرفتند.

رشد ۲۳۱ هزار تومانی سبد سهام عدالت در حالی رخ داد که سهام بزرگ و شاخص‌ساز در بازار سرمایه افزایش قیمت را تجربه کردند. سهامی مانند فولاد، فملی، فارس، کگل، شپنا از جمله سهام مثبت سهام عدالت بودند و شرکت‌های کوچک‌تری مانند اخابر، حکشتی و وپست مانع از رشد بیشتر ارزش سهام عدالت شدند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۴۳۵ تومان رسید که نسبت به دیروز ۳ درصد معادل ۲۳۱ هزار و ۸۵۲ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۶۶۱ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۲۱ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۷۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۴۹۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۵۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۲۱ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس