کد خبر 1215621
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
بورس نمایه

افراد حقوقی در بورس امروز ۱۴۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام دلرح بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۴۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۲۷۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۰درصد یعنی دو هزار و ۶۱۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان چهار درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «مواد و محصولات دارویی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سرمایه‌گذاری‌ها» و «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۲/۲۱ در بورس

سه نماد «دلرح»، «فولاد» و «شبندر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «واعتبار»، «برکت» و «وپاسار» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری حق تقدم داروسازی اکسیر حدود ۴۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی سرمایه‌گذاری اعتبار ایران با برتری ۲۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۵۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۵۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۴۰میلیارد تومان بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    خدا براشون نسازه 33سال قناعت کردم چند قاز جمع کردم ، خدا نشناس ها داغونش کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس