کد خبر 1215564
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مهاجم پیشین یونتوس و استقلال به صف حامیان فلسطین پیوست + عکس

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال هم اقدامات اخیر رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین را با استفاده از آیه‌ای از قرآن کریم محکوم کرد.

به گزارش مشرق، مامه تیام، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در تیم یوونتوس ایتالیا را هم دارد و در حال حاضر عضو تیم فنرباغچه ترکیه است، با انتشار یک استوری در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخت که بار دیگر مورد حمله وحشیانه نظامیان صهیونسیت قرار گرفتند.

این مهاجم سنگالی آیه 5 از سوره فاطر را در استوری خود با تصویری از مسجد الاقصی منتشر کرد که می‌گوید: «یَآ أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ فَلَا تَغُرَّنَّکُمُ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا وَ لَا یَغُرَّنَّکُم بِاللَّهِ الْغَرُورُ» به معنی «ای مردم! وعده‏ خداوندی حقّ است؛ پس زندگی دنیا شما را فریب ندهد و مبادا (شیطان) فریبکار شما را فریب دهد و به (کَرَم) خدا مغرور سازد».

پل پوگبا , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , تیم فوتبال استقلال , کشور فلسطین ,

نظامیان صهیونیست روز جمعه به مسجدالاقصی و محله شیخ جراح که ساکنان فلسطینی آن تهدید به کوچ اجباری شده‌اند، وحشیانه حمله‌ور شدند و بیش از 200 نفر از جمع نمازگزارن فلسطینی را که در حال برگزاری مراسم نماز روز جهانی قدس بودند را مجروح کردند.

پیش از این پل پوگبا، ستاره فرانسوی و مسلمان منچستریونایتد هم به حمایت از فلسطینی‌ها پرداخته بود و با انتشار یک استوری در حساب کاربری رسمی‌اش در «اینستاگرام» نوشته بود: «دنیا به صلح و عشق نیاز دارد. به زودی کمک خواهد شد. بگذارید همه ما یکدیگر را دوست داشته باشیم. #برای‌_فلسطین‌_دعا_کنید».

پل پوگبا , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , تیم فوتبال استقلال , کشور فلسطین ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 0
    خیلی غیرت و شرف داری و بیداری.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 0
    به زودی کمک خواهد شد چیه؟؟؟؟ به زودی عید فرا می رسد (اشاره به عید فطر)
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    بایستی پاسخ جنایت ازکودک کشی تاترورتانفاق تا...هفتاد سال ملت مظلوم فلسطین را اواره کردن تا.....این به اصطلاح رژیم بدهد چون این قول ازسوی الله میباشد3

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس