کد خبر 1215531
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی خبر دادند که پس از شلیک چند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه، آژیرهای خطر در این شهرک‌های به صدا درآمده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی، امروز (سه‌شنبه)، گزارش دادند که آژیرهای خطر بار دیگر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و در عسقلان اشغالی به صدا درآمده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای کوتاه گزارش رسانه‌های خبری را تأیید کرد.

طبق گزارش منابع فلسطینی، افزون بر عسقلان اشغالی، آژیرهای خطر در شهرک‌صهیونیستی «ناحال عوز» (شرق نوار غزه) به صدا درآمده است.

به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین

شبکه «الجزیره» به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که گروه‌های مقاومت چند راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کرده‌اند.

وبگاه صهیونیستی «والا» در عین حال گزارش داد که ده‌ها شهرک‌نشین به علت حملات راکتی شدید گروه‌های مقاومت خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

لحظاتی بعد،‌ خبرنگار الجزیره گزارش داد که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی چند موضع را در غرب نوار غزه هدف قرار دادند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که لحظاتی قبل، نظامیان این رژیم‌ گروهی از شلیک‌کنندگان موشک‌های ‌ضدزره حماس را هدف قرار داده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» در ادامه خبر داد که بالگردهای اشغالگران یک کارگاه را در منطقه «عبسان» واقع در شرق «خان‌یونس» (جنوب نوارغزه) هدف قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که یک موضع مقاومت در منطقه «جبالیا» در شمال نوار غزه هدف حمله قرار گرفته است.

براساس گزارش شهاب، وبگاه صهیونیستی «مفزاک درومی»، امروز (سه‌شنبه)،‌ خبر داده است  که از روز گذشته تاکنون ۳۴۶ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

تکمیلی (ساعت ۱۲:۰۴)

منابع فلسطینی از به‌ صدا درآمدن مجدد آژیرهای هشدار در عسقلان اشغالی و شهرک سدیروت در پی شلیک چند راکت به سوی این مناطق خبر دادند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که گروه‌های مقاومت بار دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داده‌اند.

اراضی اشغالی از جمله قدس، عسقلان، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه از عصر روز گذشته و پس از هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین تا این لحظه شاهد حملات راکتی گسترده مقاومت بوده است.

این حملات پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست برای اجرای نقشه‌های تل‌آویو به منظور یهودی‌سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس