کد خبر 1215472
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام به پنج هزار و ۳۳۰میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات غذایی و آشامیدنی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف فجام به ۶.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۵۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «سمگا» و «بنو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۶۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «آریان»، «سیتا» و «باران» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید:

نقشه بورس امروز براساس ارزش معاملات+عکس

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۹۰میلیارد تومان (۸۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۱۵میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف فرآورده‌های غذایی و قند تربت‌ جام‌ (قجام) به ۶.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات غذایی و آشامیدنی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و مدسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۸۰میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

این جدول حدود ۱۲۰۰درصد از پنج هزار و ۷۶۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۵۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۴۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس