وزیر جنگ رژیم صهیونیستی «وضعیت فوق العاده»اعلام کرد

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در محدوده ای به وسعت ۴۰ کیلومتر دورتادور غزه «وضعیت فوق العاده» اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از جوئیش پرس، در پی حمله راکتی گسترده نیروهای مقاومت به اطراف نوار غزه ارتش رژیم صهیونیستی در محدوده ۴۰ کیلومتری اطراف غزه «وضعیت فوق‌العاده» اعلام و دستور تعطیلی تمام مدارس را در این منطقه صادر کرد.

همزمان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حضور «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل، «آویو کوخاوی» فرمانده ستاد مشترک ارتش اسرائیل، «مئیر بن شابات» رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل و سایر مقامات عالیرتبه نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی یک نشست امنیتی برگزار کرد.

نتانیاهو در سخنان خود مدعی شد که «نهادها و سازمان‌ها در غزه از خط قرمز عبور کرده و با موشک‌ها به ما در محدوده اورشلیم (بیت‌المقدس) حمله کردند. اسرائیل با قدرت کامل پاسخ خواهد داد. و اینکه ما این حملات به سرزمین، پایتخت، شهروندان و نظامیان خود را برنمی تابیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که عاملان این حمله بهای سنگینی خواهند پرداخت و درگیری کنونی ممکن است مدتی ادامه یابد. وی در ادامه یاوه‌گویی خود افزود که «اسرائیل به دنبال تنش نیست؛ اما هرکسی که تنش‌زایی را انتخاب کند، سنگینی (زور) بازوی ما را حس خواهد کرد».

بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با اعلام برقراری وضعیت فوق‌العاده تا ۴۸ ساعت آینده، از همه شهرک‌نشینان درخواست کرد تا وارد پناهگاه‌ها شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    5 2
    پوشک لازم شدن صهیون های حرامزاده نجس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس