هشدار امنیتی آمریکا به کارکنان سفارت این کشور در قدس اشغالی - کراپ‌شده

وزارت خارجه آمریکا همزمان با تشدید بحران در جنوب فلسطین اشغالی برای اعضای سفارتخانه و شهروندان خود در قدس اشغالی هشدار امنیتی صادر کرد.

به گزارش مشرق، به دنبال تشدید بحران در قدس و جنوب فلسطین اشغالی، وزارت خارجه آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران هشدار امنیتی صادر کرد.

وزارت خارجه آمریکا با صدور هشدار امنیتی اعلام کرد که با توجه به درگیری‌های خشونت‌آمیز در بیت‌المقدس و برخی مراسم دیگر تردد اعضای سفارتخانه آمریکا در این شهر با محدودیت مواجه می‌شود.

در این بیانیه تصریح شده لازم است کارکنان سفارت آمریکا در شرق قدس اشغالی در رفتن به مناطق پرخطر اجتناب کنند.

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی نیز به شهروندان آمریکایی هشدار داده با توجه به حملات راکتی،  اقدامات لازم امنیتی را برای حفظ جان خود در نظر گیرند.

همزمان با اتمام مهلت گروه‌های مقاومت فلسطین، منابع خبری از حمله به خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه و شلیک ده‌ها موشک به سمت قدس اشغالی خبر دادند.

وبگاه فلسطینی «نیوپرس» در این ارتباط خبر داد که یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی آتش گرفته است.

بر اساس این گزارش، این جیپ با یک راکت هدایت‌شونده در مرزهای شمالی نوار غزه هدف حمله قرار گرفته است. طبق گزارش منابع فلسطینی، سخنگوی کتائب القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهی اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داده که تا ساعت ۶ امروز (به وقت محلی) نیروها و متجاوزان به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را از محل خارج و تمام افراد بازداشت‌شده را آزاد کنند.

صحن‌های مسجدالاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ مه) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی بود. در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته، دست کم چهارده فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند.

همزمان با تشدید تنش در جنوب فلسطین اشغالی و مهلت گروه مقاومت حماس به صهیونیست‌ها، رسانه‌ها از بازگشایی پناه‌گاه‌های عمومی در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

 به گزارش منابع خبری، این پناهگاهای عمومی در «آفیکیم»، «نتیوت» و «سدروت» بازگشایی شده است. گزارش‌ها حاکیست که کابینه امنیتی صهیونیستی در حال برگزاری نشست است و ارتش رژیم صهیونیستی نیز بزرگترین رزمایش خود را به حالت تعلیق درآورده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 0
    خخخخخخ این اسگولهای حرومی هنوز پناهگاه دارن عین سوراخ موش میرن توش.... ای جاااااان بخورید که این تازه اولشه غاصبهای کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس