کد خبر 1215223
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
موشک مقاومت

در چارچوب واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به حملات نظامیان صهیونیستی در قدس، جنبش جهاد اسلامی یک خودرو نظامی صهیونیست‌ها را در شرق نوار غزه هدف گرفت.

به گزارش مشرق، دقایقی پس از تمام شدن مهلت گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی برای خارج کردن نظامیانش از مسجدالاقصی و محله شیخ جراح قدس اشغالی، حمله راکتی و موشکی مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی آغاز شد.

در یکی از حملات، یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه هدف یک موشک ضدزره قرار گرفت و دقایقی بعد جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

خبرگزاری سما فلسطین نوشت: گروه سرایا السلام [دسته‌های صلح] شاخه  نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای کوتاه مسئولیت این حمله به خودرو نظامی اسرائیل را بر عهده گرفت و گفت این حمله در شرق غزه با موشک کورنت انجام شده است.

در اطلاعیه سرایا السلام آمده است که موشک دقیقا به هدف اصابت کرده است.

در مقابل، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز این حمله موشکی را تأیید کردند. وبگاه خبری ۰۴۰۴ اعلام کرد که یک جیپ اسرائیلی هدف یک موشک ضدتانک قرار گرفته و یک صهیونیست نیز مجروح شده است.

این وبگاه خبری در خبر اولیه به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

همزمان با این حمله، شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که با سی فروند راکت شهرک صهیونیستی سدیروت را نیز هدف قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    3 0
    خدا را کرور کرور شکر و حمد و ثنا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس