کد خبر 1215075
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
جیسون استتام

بر خلاف دیگر آثار مثل «گودزیلا در برابر کونگ» و انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» از دیزنی، محصولات MGM به صورت همزمان در سینماها در سرویس‌های نمایش آنلاین در دسترس قرار نمی‌گیرند.

به گزارش مشرق، به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم مهیج «خشم مردانه» با نقش آفرینی جیسون استاتهام، ۸/۱ میلیون دلار در گیشه فروخته و صدرنشین شده است. این فیلم به کارگردانی گای ریچی ساخته شده است و اولین همکاری او با جیسون استاتهام محسوب می‌شود.

گیشه تابستانه که معمولاً از هفته اول ماه می‌ آغاز می‌شود، با اما و اگرهایی روبروست و بسیاری از سینمادارها امیدوار به اکران فیلم‌هایی مثل «بیوه سیاه» دیزنی هستند. فیلمی با بازی اسکارلت جوهانسون که اکران آن از هفتم می‌ به ۹ ژوئیه تغییر داده است.البته انتظار می‌رود که دو فیلم «کروئلا» و «یک مکان ساکت ۲» در پایان ماه می‌ و «سریع و خشن ۹» و «محافظ همسر هیتمن» در ماه ژوئن راهی سینماها شوند.

نکته قابل توجه در مورد فیلم سینمایی «خشم مردانه» محصول کمپانی MGM این است که به صورت سنتی فقط در سینماها اکران شده است. بر خلاف دیگر آثار مثل «گودزیلا در برابر کونگ» و انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» از دیزنی، محصولات MGM به صورت همزمان در سینماها در سرویس‌های نمایش آنلاین در دسترس قرار نمی‌گیرند و مخاطبان برای دیدن این فیلم فقط باید به سینماها بروند.

به نظر می‌رسد این فیلم توانسته سینماروها را راضی نگه دارد؛ چرا که امتیاز A را به این اثر داده اند اما منتقدان زیاد تحت تاثیر این فیلم قرار نگرفته اند و امتیاز ۶۶ از صد برای این فیلم در راتن تومیتوز به ثبت رسیده است.در گیشه خارجی هم این فیلم عملکرد خوبی داشته و تا کنون ۱۷.۶ میلیون دلار فروخته است. «خشم مردانه» از روز دوشنبه اکران گسترده اش را در چین آغاز کرده بود. البته «خشم مردانه» تنها اثری که اکران گسترده داشت نبود و «امروز اینجا» کمدی سونی هم در هزار و ۲۰۰ سینما اکران شد. با فروش ۹۰۰ هزار دلاری این اثر در جایگاه هفتم پرفروش‌های هفتگی قرار گرفت.

در رتبه دوم گیشه ، انیمه ژاپنی «دیو کُش» دیده می‌شود که رقم فروش آن به نزدیکی ۴۰ میلیون دلار و در گیشه جهانی به ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است. در جایگاه بعدی «مورتال کمبت» محصول اقتباسی برادران وارنر قرار گرفته که توانسته در سه هفته ۳۷ میلیون دلار بفروشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی پناهی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    1 0
    دیدن فیلم خشم مردانه):!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس