کد خبر 1215068
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
سکه و ارز نمایه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۵۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۵۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم ۹۵۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۲۷۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۱۳۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۴ هفته تعطیل بود و از ۱۸ اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و  ۵۰ تومان اعلام شده است.

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می کند.

در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۱ هزار و ۶۹۸ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۱ هزار و ۲۶۹ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۵ هزار و ۷۰۳ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۵ هزار و ۱۹۴ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: دوشنبه ۲۰  اردیبهشت ۱۳:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۱  هزار و ۶۹۸

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۲  هزار و ۱۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۵  هزار و ۷۰۳

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۶ هزار و ۸۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۵۰

قیمت پوند

۳۱ هزار و ۳۰۰

بروزرسانی: ‌دوشنبه ۲۰  اردیبهشت ساعت ۱۳:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۹ میلیون و ۸۳۰  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۵ میلیون و ۴۰۰   هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳  میلیون و ۴۰۰  هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۱۰۰ هزار

بروز رسانی: ‌دوشنبه ۲۰  اردیبهشت ساعت ۱۳:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

۹۵۵  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۲۷۸  هزار

مثقال طلا

۴  میلیون و ۱۳۸  هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۳۶

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    4 5
    ننگ بر دولتی که معیشت مردم را گروگان گرفته تا با دشمنان مردم به توافقی ننگین و به هر قیمت برسد
  • ايراني IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    پس توافق دروغ بوده است ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس