شهادت نمایه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن یکی از تکاوران غیور و جان برکف پلیس استان توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور «نیکشهر-ایرانشهر» خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، احمد طاهری اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان نیکشهر ساعت یک بامداد امروز حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه محور نیکشهر-ایرانشهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری می‌شود.

وی افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی این خودرو را متوقف کردند که بلافاصله پس از توقیف سرنشینان مسلح آن با پیاده شدن از خودرو سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: متأسفانه بر اثر این تیراندازی استوار یکم «صادق کریمی ندیمی» به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان بر کف نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    4 0
    روحشون شاد، خدا به خانواده شون صبر بده
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    4 0
    لعنت بر اشرار وهابی
  • رضا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 0
    نیروی انتظامی باید در سیستان و بلوچستان خیلی هوشیار باشه و به خدا توکل کنه تا کمتر از این اتفاقات دردناک پیش بیاد
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 0
    ناجا باید روش خود را در برابر مجرمان تغییر دهد. مشکوک شدی، توقف نکرد، طوری بزنش که بقیه ماست رو کیسه کنند. خدایا در این ماه رمضان، از خون این شهید نگذر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس