کد خبر 1214583
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
بورس نمایه

بازار امروز باز هم منفی آغاز شد و با افت ۱٫۳ درصدی شاخص کل به پایان رسید در جریان معاملات امروز عمده نمادها قرمز و یک دست منفی بودند.

به گزارش سرویس بورس مشرق ، شاخص کل بورس امروز با ۱٫۳ درصد افت معادل ۱۵ هزار واحد منفی به محدوده یک میلیون و  ۱۵۱هزار واحد رسید. در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل هم‌وزن نیز با هزار و ۲۰۷ واحد منفی در مدار ۴۲۰ هزار و ۸۱۱ واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز هم از مرز ۳ هزار میلیارد تومان عبور کرد. حجم معاملات هم ۴ میلیارد برگه سهم با تعداد معاملات  ۲۰۴ هزار و ۷۴۶ بود. برترین شاخص‌های صنعت امروز بانک‌ها، فلزات اساسی و گروه شیمیایی بودند. بیشترین تقاضا هم برای نمادهای «کمند»،« وبصادر» و «سپاس» بود. افت نزدیک ۱۶ هزار واحدی شاخص کل تقریبا در یک ماه اخیر بی‌سابقه بوده است.

تاثیرگذارترین نمادها در شاخص کل «فملی»،«فولاد»،«فارس» و «شستا» بودند همچنین بیشترین تراکنش را نمادهای «اپال»،«وپاسار» و «شستا» داشتند.

معاملات امروز بورس در حال به پایان رسیده که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص بازگشت دامنه نوسان متقارن به معاملات شنیده می‌شود. قرار است این هفته جلسه شورای عالی بورس با موضوع تعیین دامنه نوسان برگزار شود.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس