به گزارش مشرق مهدی مهرپور در توئیتی نوشت :

١- قیمت دلار در ۸ سال دولت‌ احمدی نژاد حدود ۳.۷ برابر افزایش یافت

۲- قیمت دلار در دوران ۸ سال مدیریت حسن روحانی بیش از ۶.۷ برابر شد

۳- آیا میدانید اگر روحانی بتواند قیمت دلار را به حدود ۱۲ هزار تومان برساند تازه در مدیریت بازار ارز در حد دولت قبل عمل کرده است؟!

اگر دلار به ۱۲ تومان برسد، تازه روحانی می‌شود احمدی‌نژاد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    11 0
    گرچه با احمدی نژاد موافق نیستم اما حقیقت این است که همین احمدی نژاد با دستور و حکم به خودروسازان برای 3 سال و نیم قیمت پراید را شش و نیم میلیون تومان ثابت نگه داشت . انصاف داشته باشیم
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 11
    عجب جمله بی معنایی؟ اگر دلار بشه 12هرار تومان از انطرف درامد و حقوق را هم حساب کن
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 2
    این قاعده را به کاندیدا ها هم میشو دگفت. .. اما باید کمتر شود
  • احمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    17 0
    4 میلیون مسکن مهر هم باید بسازه، یارانه 40 دلاری بده. تولیدات برق و فولاد و سیمان و مس و آلمینیوم و پتروشیمی رو هم باید چند برابر کنه. قاسم سلیمانی هم باید زنده بشه. اونقت میشه قابل مقایسه با احمدی نژاد.
  • 10098 IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    4 8
    ها ها ها خیلی بامزه است هیچکس جرات نداره از روند نرخ دلار در زمان سید محمد خاتمی حرف بزنه چون شرمنده سید میشه !!! جهت اطلاع خاتمی با دلار 478 تومن شروع کرد و هشت سال بعد با دلار 904 تومان تمام کرد کمتر از 2 برابر ! البته جناب احمدینژاد به مدد امار مثبت اقتصادی دوران اصلاحات موفق شد نرخ ارز را کمی کنترل کند در سال 85 به دلیل شرایط خوب اقتصادی کشور از حیث فروش نفت، درامدیکسال پیش بینی شده از فروش نفت در بودجه، 5 ماهه محقق شد !
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 0
      احمدی نژاد غنی سازی بیست درصد انجام داد نه مثل اصلاحات کشور را برای رای به باد
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 0
    اگر دلار بشه ۵هزار چه فایده دارقیمت اجانس پتیین نمیان
  • صمصام IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 12
    چند نکته قیمت دلار در مدت هشت سال دولت آقای خاتمی به کمتر از دوبرابر افزایش یافت سال 76 نرخ دلار 746 تومان و سال 84 نرخ دلار 904 تومان آقای خاتمی نفت را بشکه ای 73 دلار تحویل گرفت و بشکه ای 110 دلار تحویل آقای احمدی نژاد داد گفتید : اگر اقای روحانی بتواند دلار را به 12000تومان برساند در حد آقای احمدینژاد خواهد بود قبول حق با شماست اما ایا اقای احمدینژاد توانست با مذاکرات هسته ای دوران خودش به دلار 476 تومانی و زمان سال 76 برگردد ؟! جواب:خیر و برعکس دلار را از 904 تومان به 3600تومان رساند 4برابر انهم در شرایطی که در سال 84 نرخ تورم زیر 10 درصد بود و قیمت نفت بالای 100 دلار بود و شرایط اقتصادی کشور به مراتب بسیار بهتر از سال 92 بود پس کارنامه اقای احمدینژاد اصلا جای دفاع ندارد پس نتیجه میگیریم حتی اگر آقای روحانی فقط به دلار 12000تومانیآقای احمدی نژاد برگردد هم دوران خودش را جبران کرده وهم باعث ثبات قیمت دلاربه مدت 8 سال دولتش شده است ! لطفا از حقایق فرار نکنید !
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    5 0
    ان قیمت بخاطر سیگنال تحریم فلج کننده کاسبان فتنه گر 88 تحریم بود غیر از ان غنی سازی 20 درصد و 3 میلیون مسکن مهر و صنعت فضایی و هزاران کیلومتر جاده و اتوبان و تونل و پل و مترو و سد و بیمارستان و مدرسه و مرغ و روغن غیر صفی با قیمت مناسب که زمان دکتر ساخته شد را چه میگویید ؟
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    9 0
    نه اشتباه میکنید تا میتونید به احمدی نژاد فحش بدید تا قدر زحماتش بدونید
    • مصطفی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 0
      سلام. اگرزمان احمدی نژاد دلار افزایش داشت خدمات زیادی داشت ازامکانات فول به روستاها وشهرها وانبوه سازی مسکن و راه اندازی هسته ای و.....ولی آقای روحالی چه گلی به سر ملت زده که بخاد این قدتورم ایجاد بشه.سوال تو این هشت سال چقد پول خرج رفاه مردم کرده تا تورم چند برابری ایجاد بشه؟
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 1
    مگه مجلس و قوه قضاییه دستتون نیست؟؟؟؟ بگیرید بکنید هزار تومن اگه کسی مخالفت کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس