کد خبر 1214133
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کونته در آستانه تاریخ‌سازی در سری A

سرمربی تیم فوتبال اینتر در آستانه ثبت یک رکورد فردی بی‌نظیر با این تیم قرار دارد.

به گزارش مشرق، آنتونیو کونته پس از محقق کردن هدف اصلی‌اش در اینتر که کسب اسکودتو بود، حالا به فکر زرق و برق دادن به این دستاورد است و یکی از آنها هم ارتقای آمار خود و تیمش در 4 هفته منتهی به پایان فصل جاری سری A است.

سرمربی نراتزوری امروز تیمش را از ساعت 20:30 به وقت تهران در خانه مقابل سامپدوریا به میدان می‌فرستد که این دویستمین بازی او به عنوان سرمربی در سری A است اما این تنها رکوردی نیست که انتظارش را می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

توصیه جالب استراماچونی به کونته

قهرمانی اینتر با کونته، زودهنگام‌ترین قهرمانی‌اش در سری A از فصل 07-2006 است که در آن فصل یک هفته زودتر قهرمان شد. این تیم از روز ششم ژانویه (4 ماه قبل) که در خانه سامپدوریا با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا به امروز دیگر نباخته . در این روند شکست‌ناپذیری که دلیل اصلی قهرمانی اینتری‌ها بود، مردان کونته 14 پیروزی کسب کردند و 4 بار هم مساوی کردند.

بازی امشب اینتری‌ها که اولین بازی‌ها آنها بعد از مسجل شدن قهرمانی‌شان در این فصل است، رویدادی خاص برای کونته خواهد بود، نه فقط به این دلیل که 3 هزار هوادار اینتر قرار است پیش از بازی در اطراف ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا تجمع کنند تا جشن قهرمانی بگیرند، بلکه به این دلیل که او به رکوردی جدید دست پیدا خواهد کرد. هر نتیجه‌ای که برای این بازی رقم بخورد، کونته در تاریخ سری A‌، مربی‌ای خواهد شد که در 200 بازی نخست خود در این لیگ بیشترین پیروزی را کسب کرده است. او تا کنون 135 پیروزی در دو مقطع مربیگری‌اش در این لیگ در یوونتوس و اکنون اینتر کسب کرده است. از طرف دیگر اینتر هم می‌تواند رکورد خودش را برای کسب بیشترین برد خانگی متوالی در سری A ارتقا دهد و آن را به 14 مورد افزایش دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس