کد خبر 1214126
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم، اولین روز معاملاتی هفته را با کاهش به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۱.۹۳ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۶۹ هزار و ۴۷۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز صندوق پالایش یکم با نماد پالایش اولین روز هفته را در محدوده قیمتی منفی به پایان رساند و قرمزپوش به اتمام رسید و با کاهش ۱.۹۳ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۳۲ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نمادهای شپنا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر منفی در شاخص داشتند و شپنا جزو ۷ نماد پرتراکنش بازار بود

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۲.۵۹ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۲.۰۶ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۳۸ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۲.۶۱ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۹۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۸۳۳ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۱۸ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس