کد خبر 1214018
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
ارز نمایه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۴۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۴۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم ۹۴۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۲۵۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۴ هفته تعطیل بود و از امروز ۱۸ اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات  ۵ هزار و  ۸۸۰ تومان اعلام شده است.

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می کند.

در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل ثابت مانده است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۰ هزار و ۶۴۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۰ هزار و ۲۳۴ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۵ هزار و ۹۷ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: ‌شنبه ۱۸  اردیبهشت ۱۱:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۰  هزار و ۶۴۳

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۱  هزار و ۵۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۵  هزار و ۹۷

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۵ هزار و ۳۰۰

قیمت درهم

۵ هزار و ۸۸۰

قیمت پوند

۳۰ هزار و ۵۰۰

بروزرسانی: ‌شنبه ۱۸  اردیبهشت ساعت ۱۱:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۹ میلیون و ۵۹۰  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۵ میلیون و ۲۰۰   هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳  میلیون و ۲۰۰  هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و ۹۰۰  هزار

بروز رسانی: ‌شنبه ۱۸  اردیبهشت ساعت ۱۱:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

۹۴۳  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۲۵۱  هزار

مثقال طلا

۴  میلیون و ۸۶  هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۳۱

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    10 0
    خخخخخخ گفتن میاد زیر 20 تومن پخخ خخخ
    • SE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      2 0
      حقه اصلاحطلبان برای جلب نظر مردم برای حمایت از وادادگی مجدد در مذاکرات جاری در وین است. و بعد انتخابات به 3 برابر افزایش خواهند داد
  • ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    مفت شد. هر ۱ تومان شد ۲۱ هزار دلار. روحانی متشکریم
  • رضا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    8 0
    وقتی هرچیزی ک ب بهونه گرونی دلارگرونش کرده بودند ارزون نشده،چه فایده ک ارزون بشه دلار!!این اوضاع یعنی فسادگسترده بی کفایتی وعدم مدیریت،کفارجلوی ماروسفیدن ازلحاظ اقتصادی وخ چیزای دیگه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس