برانکو روی نیمکت تیم ملی‌؛ واقعیت یا عملیات فریب؟/ پروژه ای با رد پای مشترک وطن فروشی و دلالی

در شرایطی که تیم ملی فوتبال کشورمان از خرداد وارد فاز جدی رقابت های خود در راه انتخابی جام جهانی می شود اما برخی تازه یادشان آمده تیم ملی را همین ابتدای امر وارد حواشی کنند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان از چهارم خرداد وارد اردوی آماده سازی از قبل تعیین شده در جزیره کیش می رود. تیم ملی در یکی از حساس ترین برهه های تاریخی خود قرار دارد.

بعد از ناکامی مارک ویلموتس بلژیکی با تیم ملی و نتایج نامطلوبی که در گروه C کسب کرده ایم فدراسیون وقت بعد از کش و قوس هایی دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده اما از بداقبالی های این مربی کروات این بود که تا سرمربی تیم ملی شد و قصد داشت با برگزاری اردو و بازی های دوستانه فضای تیم ملی را تغییر دهد ماجرای کرونا و شیوع این بیماری رخ داد تا عملا کار اسکوچیچ برای هدایت تیم میل سخت تر از همیشه شود و اکنون در آستانه شروع رسمی بازی های انتخابی فضایی در خصوص تیم ملی شکل گرفته که از دایره منطق خارج است.

*چه کسانی می خواهند آرامش تیم ملی بهم بخورد؟

بعد از اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد اولین امیدواری به این بود که وضعیت تیم ملی نسبت به گذشته سروسامان بهتری بگیرد. فارغ از حواشی اخیری که این روزها فدراسیون با آن دست به گریبان است و منهای اینکه در همین ابتدای امر مدیران جدید این فدارسیون چه میزان در تولید این حواشی مقصر هستند یا خیر اما سوالی که ایجاد می شود این است که چرا عده ای در آستانه بازی های انتخابی جام جهانی تازه فیلشان یاد هندوستان کرده و به دنبال خراب کردن فضای نیمکت تیم ملی هستند؟

بیشتر بخوانید:

واکنش برانکو به خبر حضورش در تیم ملی ایران

اینکه بعضی از افراد با خبرسازی یا ایجاد فضای شایعه برای تغییر روی نیمکت تیم ملی می خواهند گزینه های احتمالی مورد نظر خود را به فدراسیون و نیمکت تیم ملی تحمیل کنند نکته ای نیست که بتوان به راحتی از آن بگذریم. اینکه عزیزی خادم و یارانش در فدراسیون فوتبال چه دیدگاهی نسبت به اسکوچیچ دارند حتما مسئله مهمی هست اما کدام عقل سلیمی می پذیرد در آستانه شروع بازی ها، فدراسیون دست به تغییر ترکیب کادرفنی بزند و یا در حالی که همگان می دانیم اکنون وقت حمایت مطلق از تیم ملی است تا بتواند با صعود از این گروه خود را برای راه دشوار مرحله بعدی ‌آماده کند، با پخش خبر مذاکره با برانکو برای هدایت تیم ملی در جام جهانی روان و ذهن سرمربی کنونی تیم ملی را برهم بزند؟

*ایجاد دوگانه سرخابی برای فدراسیون؟

با کمی واکاوی در مورد اخبار منتشر شده در حول تغییر کادرفنی از سوی فدراسیون به خوبی می توان ردپای افرادی را دید که همگام با تغییرات در فدراسیون فوتبال در عوالم خود جایگاه هایی را برای رسیدن مقاصد شخصیشان در این فدراسیون متصور شده بودند اما اکنون که دستشان از این جایگاه ها خالی مانده به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی در تیم ملی هستند.

این افراد راهی بهتر از تغییرات روی نیمکت تیم ملی ندیده اند و با توجه به اینکه سابقه تاریک آنها در فضای مجازی و تولید حواشی و ایجاد دوقطبی های زرد بر کسی پوشیده نیست، اکنون با همان شیوه در مسیر تخریب تیم ملی قدم برداشته اند و با مطرح کردن نام برانکو به دنبال تنش بین علاقه مندان تیم ملی هستند که شاید هر یک از آنها به دو تیم سرخابی پایتخت نیز تعصب داشته باشند.

در کارنامه فعالیت برخی از این افراد رد پاهای وطن فروشی و در سیاهه رفتاری عده ای دیگر از این سودجویان دلالی های آشکار و پنهان دیده می شود و بعد از اینکه فضا را برای جولان رسیدن به خواسته هایشان مهیا ندیده اند مهاجرت کرده و از آن سوی آبها به دنبال شانتاژ علیه تیم ملی هستند و برانکویی را علم کرده اند که در این دو روز خودش به صراحت اعلام کرده به قراردادش با فدراسیون عمان پایبند است و قصد جدایی از این تیم را هم ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 1
    قوه ی قضاییه ورود کنه ببینم تو این خراب شده چه خبره. ظاهرا زنجانی ها و فریدون ها داریم تو فدراسیون!
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      1 0
      قوه قضائیه رئیسی؟
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 1
    خبرهای افتضاح و اعصاب خورد کن زیادی از فدراسیون خواهید شنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس