تور اروپا تا المپیک توکیو برای تفتیان/ دیگر بهانه‌ای پذیرفته نیست؛ حتی سرقت کفش‌ها!

دونده المپیکی کشورمان اردوی اروپایی ها را تا المپیک در فرانسه آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، حسن تفتیان دونده ۱۰۰ متر کشورمان که حدود دو سالی است سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده، در این مدت چند بار حضور در اردوی فرانسه را تجربه کرد. وی در آخرین مورد نیز از هفته قبل تا المپیک در این کشور اردو زده تا بلکه نتیجه خوبی را در توکیو کسب کند.

این دونده در نخستین مسابقه خود در فصل جاری در جام امام رضا در مشهد شرکت کرد و نتیجه‌ای که کسب کرد رضایت بخش نبود، اما اتفاقی که افتاد، ربط دادن عدم نتیجه گیری به مسائل دیگر مانند دزدیده شدن کفش‌هایش بود. این موضوع واکنش های زیادی را در پی داشت و حتی فدراسیون نیز ادعای او را پس از بازبینی دوربین‌ها رد کرد.

بیشتر بخوانید:

دبیر فدراسیون دوومیدانی: کفش‌های تفتیان دزدیده نشده است



اگر جام امام رضا را فاکتور بگیریم، تفتیان در چند مسابقه مهم قبلی هم نتایج خوبی را کسب نکرده است. بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در قطر نتایج خوبی را برای دونده ایرانی به همراه نداشت و تنها موفقیت او تکرار سهمیه المپیک بوده است. در واقع، کارنامه اخیر این ورزشکار کشورمان نشان می دهد که سروصدای وی بیشتر و بالاتر از واقعیت هاست.

آقای تفتیان! دیگر بهانه‌ قبول نیست؛ حتی سرقت کفش‌!

حالا او با هدف آماده سازی برای المپیک راهی فرانسه شده تا آنطور که مورد انتظارش است، تمرین کند و مسابقه تدارکاتی بدهد. در این بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی بیشترین حمایت را از وی کرده‌اند و حالا اوست که باید از این فرصت استفاده کرده و خودش را نشان دهد.

در شرایط فعلی و با وجود محدودیت و مشکلات مالی تمام امکانات برای کسب نتیجه خوب در المپیک برای این دونده فراهم شده و دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نخواهد بود؛ حتی دزدیده شدن کفش‌ها و دویدن با پای برهنه!

آقای تفتیان! دیگر بهانه‌ قبول نیست؛ حتی سرقت کفش‌!

المپیک میدان بزرگی است و او نیز یک بار آن را تجربه کرده و در چند سال گذشته نیز در کنار دوندگان بزرگ دویده است. با این اوصاف انتظاری که از این دونده می‌رود، اینکه حداقل بتواند رکوردهای قبلی خود را تکرار و یک بار دیگر تجربه حضور در نیمه نهایی داشته باشد، نتایجی که غیر از آنها نمی‌تواند رضایتی برای جامعه دوومیدانی داشته باشد.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    21 0
    این بابام مثه اون پرتاب کننده دیسک میره به جیب بیت المال یه سفر تفریحی بعد میگه مصدومم نمی تونم بیام بعد میره پناهنده میشه بعد هم بدون پرچم مسابقه میده سناریوی تکراری
  • US ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    حیف پولی که واسه اینا خرج میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس