کد خبر 1213790
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
نکونام: ۷ بازیکنمان را نداریم اما کاملا آماده‌ایم - کراپ‌شده

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای دیدار فردا بچه‌ها کاملا آماده هستند و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

به گزارش مشرق، تیم فولاد خوزستان فردا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: بازی فردا مثل تمام مسابقات سختی های خود را دارد. با تیم خوب، پرمهره و با کیفیت گل‌گهر سیرجان بازی داریم. تیمی که برنامه‌ریزی خوبی از فصل قبل که به لیگ برتر صعود کردند، داشته و اکنون یک تیم خوب با بازیکنان باکیفیت هستند و نتایج شان نیز گواه این موضوع است.

وی ادامه داد: تیم ما از مسابقات آسیایی آمده اما برای دیدار فردا کاملاً آماده است. متاسفانه ۷ بازیکن خود را فردا نداریم و شرایط تیم ما با توجه به دیدار با النصر که در آن مسابقه به این ما کم لطفی شد و کرونا در تیم ما رسوخ کرد. آن‌جا یک بازیکن را از دست دادیم و اکنون فرشاد احمدزاده را به دلیل ابتلا به کرونا فردا در اختیار نخواهیم داشت و شرایط ما برای بازی فردا سخت است چرا که هفت بازیکن تیم ما که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند، مصدوم هستند.

نکونام عنوان کرد: برای دیدار فردا بچه‌ها کاملا آماده هستند و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی فولاد افزود: روز اولی که به باشگاه فولاد آمدم، هدف مان این بود که سال اول ثبات را به تیم بیاوریم و در سال دوم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. خدارا شکر توانستیم در سال اول این کار را انجام بدهیم و توانستیم از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی صعود کنیم. بازی سخت و سنگینی با تیم العین داشتیم، العین تیمی بود که الوحده را در زمین حریف ۴-۰ و الشارجه را ۲_۰ شکست داده بود و یکی از تیم‌های پر افتخار و پر قدرت لیگ امارات است که ما توانستیم این تیم را شکست بدهیم.

نکونام گفت: تیم ما از نظر روحی فوق‌العاده آماده است چرا که از روز اولی که آمدیم تمام هدف ما این بود که تا لحظه پایانی تلاش کنیم  و بهترین نتیجه را بگیریم. هر اتفاقی افتاد تعهدی نبود که بخواهد از نظر روحی ما را شکست بدهد، تیم ما از نظر روحی کاملا آماده است بازیکنان کار بزرگی را انجام دادند و شرایط خیلی خوبی را برای باشگاه فولاد رقم زدند.

وی افزود: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا در لیگ برتر جایگاه خود را بهبود ببخشیم اما هیچ قولی هیچ وقت به هیچکسی نمی‌دهم و نخواهم داد، تمام تمرکز تیم ما بازی به بازی است. با توجه به پنجره بسته‌ای که تیم ما دارد شرایط ما اصلا خوب نیست و تلاش خواهیم کرد تا کمبودها و کاستی‌ها را با کوشش خود جبران کنیم.

وی اظهار داشت: اگر پنجره ما باز بود چه در لیگ برتر و چه در مسابقات آسیایی کار ساده‌تری داشتیم و می‌توانستیم راحت‌تر با تیم‌های دیگر رقابت کنیم اما اینگونه نیست و نمی‌توانیم قول خاصی بدهیم و تنها باید بگوییم که تا ثانیه پایانی هر دیدار با تمام توان خواهیم جنگید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس