کد خبر 1213717
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
الریان به گزینه پرسپولیس پیشنهاد جدید داد/ ستاره پرسپولیسی با یحیی صحبت کرد

لورن بلان سرمربی سرشناس فرانسوی علاقه زیادی دارد تا مدافع ملی پوش ایرانی خود را برای فصل آینده هم در ترکیب خود حفظ کند.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل زاده در دوران حضورش در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و محبوبیت فوق العاده ای بین پرسپولیسی‌ها بدست آورد. اما شجاع قبل از شروع فصل جدید بعد از چند فصل، ساز جدایی کوک کرد و از پرسپولیس جدا شد.

بدون شک یکی از جنجالی‌ترین ترانسفرهای سال‌های اخیر فوتبال ایران جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و رفتنش به فوتبال قطر و باشگاه الریان بود.

شجاع که در پرسپولیس بسیار محبوب بود بعد از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا  به دلیل اختلاف با رسول پناه و در اعتراض به بالا نبردن مبلغ قراردادش پرسپولیس را ترک کرد. 

بعد از جدایی شجاع از پرسپولیس ورق برگشت و خیلی از هواداران این تیم از رفتن مهره تاثیرگذار تیمشان و البته نحوه جدایی‌اش ناراحت و عصبانی شدند.

آن ها هرچند رسول پناه را مقصر اصلی جدایی شجاع می‌دانند ولی اصلا از مدافع مازنی تیمشان انتظار نداشتند پرسپولیس را قبل از فینال لیگ قهرمانان ترک کند. 

با وجود اینکه شجاع شرایط خوبی در قطر دارد و مهره فیکس تیمش به حساب می آید ولی همه می دانند او علاقه دارد به پرسپولیس برگردد.

درست چند روز مانده به آغاز سال جدید بود که شجاع به برخی از دوستان نزدیکش مثل شیث رضایی گفت می خواهد به پرسپولیس برگردد و فصل آینده دوباره پیراهن این تیم را برتن کند.

خلیل زاده یک فصل دیگر با الریان قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت مدیران این تیم را بگیرد.

در لیگ قهرمانان آسیا سرنوشت نه تنها پرسپولیس و شجاع را در یک گروه قرارداد بلکه هتل محل اقامت آنها هم در هند یکی بود و بارها شجاع دوستان و همبازیان خودش در پرسپولیس را ملاقات کرد.

از ما نشنیده بگیرید ولی شنیدیم در هند حتی شجاع با یحیی گل محمدی هم ملاقات داشت و صحبت‌هایی مبنی بر توافق آنها برای فصل آینده به گوش می رسد.

یحیی علاقه زیادی به شجاع دارد و یکی از گزینه های او در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

در کنار این موضوع از قطر هم خبر می رسد لورن بلان سرمربی مطرح الریان به مدیران این باشگاه گفته هرطور شده شجاع را برای فصل آینده حفظ کنند و حتی مدیران الریان پیشنهادی جدید برای تمدید قرارداد مدافع ایرانی خود ارائه کرده‌اند.

حال باید دید شجاع برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا به تیم محبوبش برمی گردد یا بازی در قطر و گرفتن پول‌های آنچنانی را ترجیح خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس