کد خبر 1213527
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
روئینگ ایران سهمیه المپیک گرفت

با برگزاری مسابقات فینال روئینگ انتخابی المپیک در ژاپن بهمن نصیری و نازنین ملایی در جایگاه دوم قرار گرفتند و ایران صاحب یک سهمیه روئینگ شد.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ انتخابی المپیک، امروز با برگزاری دور فینال ادامه پیدا کرد و ملی‌پوشان ایران در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان و آقایان به مصاف رقیبان رفتند.

در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن مردان بهمن نصیری با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، هند و ویتنام رو به رو شد و در پایان با زمان 7:08.98 دقیقه در رده دوم قرار گرفت. در این رقابت نماینده ژاپن با زمان 7:01.59 دقیقه اول و نماینده قزاقستان با زمان 7:09.85 دقیقه سوم شدند.

نازنین ملایی نیز در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از چین تایپه، ژاپن، ویتنام، قزاقستان و کره جنوبی با زمان 7:50.53 دقیقه در جایگاه دوم ایستاد. در این رقابت نماینده ژاپن با زمان 7:43.13 دقیقه اول شد و پاروزن چین تایپه با زمان 7:58.78 دقیقه در رده سوم قرار گرفت.

با این شرایط تیم روئینگ ایران صاحب یک سهمیه المپیک شد و فدراسیون قایقرانی ایران باید بین دو ماده‌ای که صاحب مدال نقره شده است، یک قایق را برای حضور در المپیک معرفی کند.
بر این اساس مسابقات انتخابی المپیک روئینگ با کسب یک سهمیه دیگر برای ایران به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس