کد خبر 1213506
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به اعتراض پرویز هادی

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اگر پرویز هادی آمادگی حضور در جام تختی را دارد باید درخواست خود را به صورت رسمی به فدراسیون بدهد تا کادر فنی آنرا بررسی کند.

به گزارش مشرق، ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: برنامه‌ کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای انتخاب نفرات در المپیک مشخص است و کار ما برای حضور در این مسابقات پس از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان شروع شد.

وی ادامه داد: به همین منظور تمامی کشتی گیران شانس این را داشتند که ابتدا در رقابت‌های انتخابی جام تختی و پس از آن در مسابقات جام تختی کرمانشاه به عنوان یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنند که نفرات منتخب این مسابقات نیز به رقابت‌های آسیایی در هند اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

یزدانی: کلاس کشتی ما بالاتر از آسیاست

مهربان تصریح کرد: با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا به وجود آمد و در یکسال گذشته تمام اتفاقات را در دنیا دستخوش تغییرات کرد، کشتی نیز از این قائده مستثنی نبود و حتی بازی‌های المپیک هم به مدت یکسال به تعویق افتاد.

مربی تیم ملی کشتی اظهار داشت: حدود ۷ ماه تمرینات کشتی تعطیل بود و عملاً کار ما با رقابت‌های لیگ و برگزاری اردوهای تیم‌های ملی از شهریورماه گذشته آغاز شد. پس از آن نیز با توجه به اینکه مقرر بود رقابت‌های جهانی کشتی در صربستان برگزار شود، بین نفرات منتخب که در یکسال گذشته مورد بررسی کادر فنی قرار گرفته بودند مسابقات انتخابی برگزار شد و در ادامه نیز کادر فنی با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی و اعزام به مسابقات برون مرزی به دنبال پیدا کردن فرد منتخب برای حضور در رقابت‌های المپیک بود.

مهربان تأکید کرد: کادر فنی پس از برگزاری تورنمنت لهستان، نفرات منتخب خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان کسی انتخاب شده نیست.

وی در مورد چگونگی انتخاب نفرات برای حضور در جام تختی که مرحله اول گزینشی مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود، گفت: با توجه به اینکه امکان برگزاری رقابت‌های انتخابی جام تختی به دلیل شیوع کرونا و فشردگی برنامه‌ها وجود نداشت، نسبت به معرفی نفرات اقدام کردیم و ملاک ما نیز عملکرد کشتی گیران در رقابت‌های قهرمانی کشور بیرجند، مسابقات آسیایی دو سال گذشته در رده‌ی سنی بزرگسالان و امید، رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان و اردوهای تیم‌های ملی بود.

مربی تیم ملی کشتی در مورد اعتراض برخی از کشتی گیران برای دعوت نشدن به رقابت‌های جام تختی گفت: اگر کشتی گیری از طرف هیأت کشتی استان معرفی شود، توسط کادر فنی بررسی خواهد شد.

مهربان با توجه به اعتراض اخیر پرویز هادی، در مورد عدم دعوت از این کشتی‌گیر گفت: پرویز هادی کشتی گیری است که زحمات زیادی کشیده، سال‌ها عضو تیم ملی بود و ما احترام زیادی برای وی قائل هستیم، اما وی در مسابقات انتخابی مقابل امین طاهری و امیرحسین زارع کشتی را واگذار کرده و بعد از آن نیز ما شنیدیم که برای حضور در شورای شهر تبریز ثبت نام کرده و قصد حضور در شورا را دارد.

وی در پایان ادامه داد: البته نمی دانم چرا هادی در چند ماه گذشته و پس از رقابت‌های انتخابی در آبان ماه، هیچ درخواستی برای حضور در تیم‌های ملی نداشت و به یکباره علاقمند حضور در تیم ملی کشتی شد، اما با توجه به اینکه احترام ویژه ای برای مردم غیور و پهلوان دوست تبریز و آذربایجان قائل هستیم، اگر وی آمادگی حضور در جام تختی را دارد می‌تواند به صورت رسمی درخواست خود را به فدراسیون بدهد و کادر فنی نیز حتماً این درخواست را مورد بررسی قرار خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    9 0
    یعنی چی توسط کادر فنی بررسی خواهد شد؟ مگه تیم ملی فوتباله؟ شما باید مسابقات انتخابی بصورت عادلانه برگزار می کردید.
  • رضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    9 1
    یاشاسین پرویز هادی جان
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    5 1
    پرویز افتخار ایران وبس
  • عباس US ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    6 2
    دبیر بخاطر اینکه کشتی گیر سفارش شده تو تیم ملی بمونه هادی رو نمیزاره
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    هادی تو انتخابی باخت.. والسلام.. دوره اش تموم شده... همین.. بیخودی هم اینجا ب دبیر و محمدی و این و اون تهمت نزنید.. هرکی توانایی داشت تو انتخابی پیروز شد.. هادی ب زارع و طاهری باخت اونم با اختلاف.. اونا جوان تر و سرحال و آماده هستن.. اگر میتونه خب بیاد جام تختی اول بشه و دوباره کشتی بگیره.. دیگه هیاهو نداره.. حریف نیست... زادع و طاهری قوی ترن در حال حاضر... یاعلی
  • حسن IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    یاد شهرداری و شورای شهر افتادم
  • مجید IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 3
    بنظر من پرویز هادی سن قهرمانیش گذشته البته هیچ کس نمیتونه انکار کنه المپیک قبلی حقشو خوردن. اما مقابل این دو جوان شانسی نداره
  • رسول محمدپور IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    5 0
    اگه مثل بقیه استانها از ورزش و جوانان ورزش آذربایجان حمایت میشد علا" ورزش کشور حالش خیلی خوبتر از حالا بود چه فوتبال ۹۸ که توسط آذری ها به جهان معرفی شد و چه کشتی که اگه پرویز هادی را نا عادلانه سایه یکی دگه قرار دادند تا به او کمک باشد ... .
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    طرف کشتی گیر ملی هست درخواست بنویسه چیه
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    یاشاسین پهلوان هادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس