کد خبر 1213201
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
بازیکنان پنجاه میلیاردی پرسپولیس کدام ملی‌پوشان هستند؟

پیشنهاد رسمی دو باشگاه قطری به بازیکنان پرسپولیس باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

به گزارش مشرق، در سال‌های اخیر که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به بازی‌های پایانی خود نزدیک می‌شود صحبت از نقل و انتقالات تیم‌ها نیز بر سر زبان‌ها می‌افتد تا شایعاتی نیز در این زمینه جاری شود.

باشگاه پرسپولیس که چهار قهرمانی متوالی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه سال‌های اخیر خود ثبت کرده است امسال هم جزو مدعیان فتح جام است.

شاگردان یحیی گل محمدی که خود را برای دو دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان و استقلال تهران آماده می‌کنند همچون سال‌های گذشته با حاشیه‌های زود تر از موعد نقل و انتقالاتی روبرو شدند.

شایعاتی که به نشست خبری ابراهیم شکوری نیز راه پیدا کرد تا یکی از محورهای اصلی صحبت‌های معاون اجرایی این باشگاه باشد.

ابراهیم شکوری که بارها عنوان کرد هواداران به این حرف‌ها توجه نکنند صحبت‌هایی را انجام داد که در نوع خود جالب توجه بود.

بیشتر بخوانید:

قطر؛ پمپ بنزین ۴۰ ساله پرسپولیسی‌ها

او که ابتدا عنوان کرد باشگاه پرسپولیس هنوز نامه‌ای برای جذب هیچ یک از بازیکنان خود دریافت نکرده است صحبت از پیشنهاد ۴۰ الی ۵۰ میلیاردتومانی چند بازیکن این تیم کرد.

بازیکنانی که در تابستان سال جاری قراردادهایشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد تا مشکلی برای دریافت رضایت‌نامه هم نداشته باشند. شکوری در حالی روی کلمه «۴۰ - ۵۰ میلیاردی» مانور می‌داد که طبق گفته خودش تنها به طور شفاهی از همین بازیکنان شنیده است.

البته صحبت‌های معاون اجرایی پرسپولیس چندان هم پر بیراه نبوده است چون‌که دو باشگاه قطری به احمد نورالهی و محمدحسین کنعانی زادگان به ترتیب پیشنهادی یک میلیون و پنجاه هزار دلار و یک میلیون و دویست هزار دلاری داده است.

با این حال هنوز چیزی از آینده این مذاکرات مشخص نیست اما شکوری آن را رسانه‌ای کرد تا اگر ملی پوشان ترکیب اصلی پرسپولیس تصمیم به ترک باشگاه فعلی خود گرفتند او و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه همچون مسئولان قبلی با واکنش تند و منفی هواداران پرسپولیس روبرو نشوند.

فرار رو به جلویی که می‌تواند در صورت درخواست نجومی این بازیکنان نیز باعث تغییر و تحولاتی در حوزه صنعت جابجایی فوتبالیست ایرانی در لیگ برتر داخلی قرار بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    19 0
    باید در قرار داد بازیکنانی که با تیم های بزرگ ایرانی قرارداد میبندند بندی گنجانده شود تا اگر پس از ستاره شدن آنها در تیم های ایرانی و مورد توجه قرار گرفتن توسط تیم های خارجی و ترک تیم های ایرانی که باعث مطرح شدن آنها شده اند پنجاه درصد قرار داد جدید تیم های خارجی به باشگاه برسد تا باشگاه ها بتوانند جایگزینی مناسب برای آنها پیدا کنند
    • ایمان عشقپولیسی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      9 0
      آفرین کاملا با نظرت موافقم ولی خوب متاسفانه باشگاهای ما درو پیکر نداره تا همه چیز قانونی باشه
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      6 0
      اولا که چنین چیزی تحت عنوان حق رشد در قراردادها ذکر میشود دوما، کجای یک میلیون و دویست هزار دلار میشه پنجاه میلیارد تومان ؟
    • Mahsa IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      3 0
      از کجا میدونی نیست اینا از فروش بازیکنا کلی سود میکنن نظر هوادار هم براشون مهم نیس
    • Mahsaa IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      2 0
      از کجا میدونی نیست اینا از فروش بازیکنا کلی سود میکنن نظر هوادار هم براشون مهم نیس
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 0
    در جواب به13:40این بازیکنانی که بعد از همین بازی های باشگاهی آسیا به تیم های عربی میروند کدام حق رشد پرداخت میکنند یا تا کنون کدامیک از باشگاه های عربی به باشگاه های ایرانی حق رشد پرداخت کرده
  • محبوب برقی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    2 0
    هرجا بروند رشد کنند وایران راسربلند کنند.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    اینم بدجور توهم زده هر دفعه مصاحبه میکنن چند تا دروغ گنده هم میگه -همش هم میگه بهترین تیم و بهترین بازیکنان برای لنگ هستن ،الان هم که میگه بازیکن 50 میلیاردی داریم
  • پرسپولیس IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    خداکنه نرن وبمونن و حتی مغانلو نره آدم های قدرت مند به آنها جذب دائمی بشن تا من بزرگ بشم وبه پرسپولیس بیان همه تیم ها رو شکست بدم حتی استقلال و هم هوادار پرسپولیس و هم تیم پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس