کد خبر 1213168
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
مغانلو مرا به یاد علی دایی می‌اندازد/ تیم دوم گروه پرسپولیس از استقلال بیشتر امتیاز کسب کرد

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از قدرت رهبری و تاکتیکی یحیی گل محمدی، ابراز امیدواری کرد این تیم در ادامه مسیر نیز بتواند به موفقیت دست یابد.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس کاملا قدرت خود را به رخ همه کشید و مقتدرانه به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد باختی هم که مقابل الوحده متحمل شدیم از نظر من به موقع بود و یک تلنگری برای کل تیم شد. من دوستم داشتم در مرحله بعد با استقلال رقیب سنتی خود بازی کنیم که شاهد یک دربی آسیایی نیز باشیم که متاسفانه نشد اما امیدوارم در مراحل بعدی این اتفاق رخ دهد.

فنونی زاده درباره صحبت‌هایی که در خصوص ضعف رقبای پرسپولیس مطرح می‌شود هم گفت: چگونه می‌شود تیمی مثل استقلال تاجیکستان با جسارت در گروهی که الهلال حضور دارد صدرنشین می‌شود و به دور بعدی صعود می‌کند؟ هر تیمی که جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده تیم شایسته و قابل احترامی است و تیم آسانی وجود ندارد. از طرفی تیم دوم گروه ما که الوحده بود بیشتر از استقلال امتیاز کسب کرد و نباید ارزش کار پرسپولیس را کم رنگ جلوه داد.

بیشتر بخوانید:

۵ بازیکن برتر پرسپولیس در مرحله گروهی را بشناسید

وی در مورد عملکرد خط حمله پرسپولیس که تا پیش از مسابقات که عملکرد آن مورد انتقاد قرار گرفته بود، گفت: چند ماهی می‌شد که تیم در خط حمله مشکل داشت و حالا با بازگشت آل کثیر و جذب مغانلو خیال همه راحت شده است. مغانلو عملکرد فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته است و مرا یاد علی دایی انداخت و مطمئن هستم او به موفقیت‌های بزرگی خواهد رسید و امیدوارم مثل شهریار فوتبال ایران علی دایی یک چهره بین المللی شود و می‌تواند در بازی‌های پیش روی تیم ملی که فوق العاده حساس است عصای دست اسکوچیچ باشد.

فنونی زاده در خصوص اینکه آیا سرخ‌پوشان می‌توانند موفقیت‌های خود را در لیگ برتر تکرار کنند گفت:  قرنطینه پرسپولیس موجب ناراحتی کادرفنی شده بود که باید بگویم این موضوع طبیعی است چرا که این بیماری ورزشکار و غیر ورزشکار سرش نمی‌شود و خطرناک است. به نظر من تیم باید در قرنطینه می‌ماند آن هم به شرطی که شرایط را برای آنها مهیا می‌کردند تا تیم تمرینات خود را پیگیری کند. گل محمدی به خوبی از تمامی ظرفیت‌های تیم استفاده کرد و از بازیکنان بازی گرفت تا با توجه به فشرده بودن مسابقات بازیکنان آسیبی نبینند. با همین تفاسیر ما در لیگ مدعی هستیم و دو بازی سخت و ۶ امتیازی را برابر حریفان سنتی خود و رقبای مستقیم خود در راه قهرمانی در پیش داریم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس