کد خبر 1213158
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

به گزارش مشرق، یکی از شاگردان مرحوم استاد آهنین جان در رشته توئیتی با اشاره به شایعات درباره آن مرحوم نوشت: لطفا شان شاعر خوزستانی را هزینه ی فیو و لایکتان نکنید. بسیاری از شما با استاد فرزانه ی ما قاسم آهنین جان در ماجرای آبگرفتگی اهواز و فیلمی که از ایشان منتشر شده بود آشنا شدید، این رشتو قصد دارد فارغ از هیجان به بیان واقعیت بپردازد.

ناگفته های شاگرد استاد آهنین جان

۲. قاسم آهنین جان شاعری تنها بود که بعد از فوت مادرش به گفته ی خودش تنهاتر از همیشه شد، بعد از ماجرای آبگرفتگی سال گذشته، از طرف سازمان برنامه و بودجه سرپناهی درخور در محله ی یوسفی اهواز در اختیار ایشان قرار داده شد و از محله ی قدیمی به خانه ی جدید نقل مکان کرد.

۳. از طرف اداره ی ارشاد اسلامی خوزستان بیمه ی هنرمندان شد و برای ایشان حقوق ماهیانه ای در نظر گرفته شد، متاسفانه استاد گرانمایه ی ما طی سال های اخیر با بیماری دست و پنجه نرم می کرد و روزهای سختی را گذراند.

۴. بعد از بستری شدن در بیمارستان وقتی شرایط جسمی اش کمی بهبود یافته بود بنا به درخواست خود ایشان با توجه به اینکه همراهی از طرف خانواده نداشت، به خانه منتقل شد اما بدلیل احتمالا فراموشی یا شرایط بیماری، آدرس محله ی قدیمی را داده بود و در همانجا از ماشین پیاده شد.

۵. فیلمی که در حال انتشار است از طرف بچه های محله ی قدیمی گرفته شد که البته بعدا به بیمارستان منتقل شده و مجددا بستری شدند.

۶. بنا به گفته ی دوستان ایشان کارت های بانکی آن بزرگوار گواه اینست که ایشان از فقر رنج نمی بردند که مستندات آن هم موجود است، آنچه ایام را به کام استاد فرزانه ی ما تلخ کرد رنج تنهایی بود. استاد قاسم آهنین جان شاعری مهربان و خوشرو بود. روحشان شاد و یادشان گرامی...

ناگفته های شاگرد استاد آهنین جان

ناگفته های شاگرد استاد آهنین جان

ناگفته های شاگرد استاد آهنین جان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس