ترامپ

رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به تمدید محرومیت‌های خود گفت: رسانه‌های اجتماعی فاسد باید بهای سیاسی کارهایشان را بپردازند.

به گزارش مششرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به مسدود ماندن حساب های کاربری خود در فیس‌بوک و اینستاگرام امروز چهارشنبه در اظهراتی «رسانه‌های اجتماعی فاسد» را محکوم و اعلام کرد: آنها باید بهای سیاسی کارهای خود را بپردازند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به ادامه محدودیت های اعلام شده از سوی فیس‌بوک، توییتر و گوگل اقدام آنها را «مایه شرم و خجالت» توصیف کرد.

وی در این باره گفت: مردم کشور ما باید در برابر این موضوع بایستند. چنین رسانه های اجتماعی فاسدی نباید اجازه یابند تا دوباره فرایند انتخابات ما را نابود کنند.

این در حالیست که هیات نظارت بر شرکت فیس‌بوک امروز چهارشنبه اعلام کرد که حساب فیس‌بوک دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا باید همچنان مسدود باقی بماند.

این هیات همچنین تاکید کرد که سخنان ترامپ در حادثه ششم ژانویه سال جاری میلادی خطر جدی خشونت را در پی دارد؛ اما گفت که این شبکه اجتماعی ترامپ را برای مدت نامحدودی اخراج کرده است.

از سوی دیگر، دیروز اعلام شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا که اواخر دوره زمامداری از سوی اغلب شبکه‌های اجتماعی ازجمله توئیتر طرد شد؛ وبسایت ارتباطی خودش را راه اندازی کرد.

از ماه ژانویه که طرفداران ترامپ به کنگره حمله کردند؛ وی که دیگر به شبکه‌های اجتماعی اصلی نظیر توئیتر، فیسبوک و یوتیوب دسترسی نداشت، از طریق صدور بیانیه مطبوعاتی نظراتش را به مردم منتقل می‌کرد.

تاسیس شبکه اجتماعی ترامپ تنها یک روز قبل از موعد تصمیم‌گیری فیسبوک مبنی بر تحریم مادام‌العمر او صورت گرفت.

«جیسون میلر» مشاور ترامپ پیشتر درباره راه اندازی چنین شبکه‌ای گمانه زنی کرده و مدعی شده بود که «شبکه بزرگی» خواهد بود.

البته او می‌گوید وبسایتی که به تازگی از آن رونمایی شده دقیقاً همان چیزی که انتظار می‌رفت نیست و باید منتظر خبرهای بعدی بود.

واکنش ترامپ به مسدود ماندن حساب های کاربری خود در فیس‌بوک و اینستاگرام

ظاهراً در پست‌های اولیه‌ای که روی وبسایت ترامپ منتشر شده، وی مجدداً ادعای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ را تکرار کرده- همان ادعایی که به تحریم او از سوی شبکه‌های مجازی منجر شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    وای اگر دوباره این قاتل جانی زنجیر پاره کند!
  • ناشناس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    به درک الهی انقدر بی توییتر بمونی تا هم ما از شرت راحت باشیم هم دق کنی و بمیری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس