کد خبر 1213005
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی اش نوشت :

آقای روحانی امروز گفت:"ریشه تمام گرفتاری هایی که ملت ایران شاهد آن است، به صهیونیست ها برمی گردد. در سال ۹۳، توافق نهایی شده بود که صهیونیست‌ها و ارتجاع منطقه سر آمریکا را کلاه گذاشتند و گفتند چند ماه صبر کنید قیمت نفت را به قدری پایین می آوریم که هرچه شما بگویید ایران قبول می‌کند. صهیونیست ها توطئه هایشان را از طریق انتخابات آمریکا ادامه دادند و برای پیروزی ترامپ کار بزرگی کردند. امروز روز عزای صیهونیست‌ها در (روز) قدس ۱۴۰۰ است. مسیر برای پایان تحریم امروز هموارتر است. کاری که مذاکره کنندگان ما در وین انجام دادند کار بزرگی بوده است. به مردم اعلام می‌کنم به نظر من تحریم شکسته شده است".

رژیم نامشروع اسرائیل، قطعا خبیث ترین دشمن ملت ها و ملت ایران است. اما نمی شود از این ولیده نامشروع، منزجر بود و در عین حال، دولت آمریکا به عنوان یکی از بانیان و حامیان اصلی رژیم صهیونیستی را طرف شراکت و تعامل وانمود کرد.

ضمنا دشمن انگاشتن ترامپ و دوست نمایی بایدن، این فرصت دوباره را به آمریکا و اسرائیل می دهد تا کلاه برجام را این بار، به شکل عمیق تر، بر سر روحانی بگذارند. اخیرا ایهود اولمرت نخست وزیر سابق گفت: "برجام، به نفع اسراییل است. من شخصی را در آمریکا نمی‌شناسم که بیشتر از بایدن به امنیت اسرائیل پایبند باشد". بایدن همان کسی است که گفت اگر اسرائیل نبود، باید هزینه می کردیم و آن را تاسیس می کردیم.

هنگامی هم که بایدن، وزیر خارجه جدید را تعیین کرد، مطبوعات آمریکا و اروپا نوشتند "انتخاب آنتونی بلینکن یهودی، هدیه ویژه بایدن به اسرائیل است".

انگاره ای غلط به نام جدایی آمریکا و اسرائیل!


آقای روحانی در حالی می گوید "تحریم ها شکسته شده"، که بلینکن دیروز گفت"راهی طولانی تا روشن شدن نتایج مذاکرات وین باقی است. راهی طولانی تر از آنچه طی شده". بایدن هم در دیدار رئیس موساد اعلام کرد "توافق نزدیک نیست و هنوز راه درازی برای بازگشت به برجام در پیش است".

دولت آمریکا برای انجام تعهداتش گردن کشی می کند. تمام تحریم هایی را که باید طبق وعده روحانی، یکجا در دی ماه 94 لغو شده باشد، به چند دسته تقسیم کرده و وعده تعلیق یک چندم آنها را به شرط گرفتن امتیاز نقد می دهد(!)

آقای روحانی طوری مدل سازی کرده که آمریکا و اسرائیل بتوانند تقسیم کار کنند و موافق و مخالف توافق جا نمایی شوند! بدین ترتیب، لابد باید برای ملت ایران، هر نوع عهد شکنی و زور گویی آمریکا -به بهانه مخالفت نمایشی نتانیاهو- شیرین و گوارا ارزیابی گردد! و هر پیشنهاد مسموم آمریکا، شهد و عسل تصور شود!

اما روز قدس. بخشی از موتلفان آقای روحانی، همان هایی هستند که حرمت روز قدس را در سال 88 شکستند، به نفع اسرائیل شعار دادند و نشان "بزرگ ترین سرمایه اسرائیل" را از نتانیاهو گرفتند. مزدوران اسرائیل، چگونه به ستاد  روحانی راه پیدا کردند و دک نشدند؟!

رابرت گیتس (رئیس سازمان ‌سیا در دولت اوباما) با استناد به همین خیانت بزرگ بود که به CNN گفت: "به‌دلیل شکاف‌های عمیق در ایران، #تحریم اثر گذارتر از گذشته است. ما شکاف‌هایی را شاهدیم که در 30 سال گذشته بی‌سابقه است. مخالفان، سیاست‌های کلان حاکمیت را هدف گرفته‌ اند".

"تحریم های فلج کننده" دولت اوباما که تا همین امروز ادامه دارد، پس از خیانت سال 88 و با گراهایی که امثال گیتس و کلینتون گرفتند، تصویب و اجرا شد. بانیان فشار های تحریمی، چرا باید حربه خود را کنار بگذارند؟ اگر هم تظاهر به چنین کاری کنند، صحنه آرایی محض، با تاریخ مصرف "انتخابات ایران" و در خدمت کاسبان واقعی تحریم خواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 1
    اگر كدخداى دهكده جهانى را به يك سوسمار تشبيه كنيم سر ان اسرائيل است وبقيه اندمش امريكا اروپا استراليا و٠٠٠ تشكيل ميدهد وهمه اجزاء اندامش كاربرد خودرا دارند خوشبختانه سردار هميشه ماندگار درتاريخ ايران سر اين حيوان به بند كشيده است وخطرش كمتر وقابل كنترل تر شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس