کد خبر 1212894
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
علی مطهری رسماً نامزدی خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرد

نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند.

به گزارش مشرق، علی مطهری نامزد انتخاباتی می گوید:رای بیشتری نسبت به ظریف و لاریجانی دارد؛مطهری در مصاحبه با مهر گفته است که  روحانی بیشتر شعار می‌دهد. جایی که بخواهد بایستد، حداکثر یک مَتَلَک به نهادی می‌گوید و رد می‌شود.

بخش های مهم  این مصاحبه به شرح زیر است:

*معتقدم اگر رئیس‌جمهور یک شخصیت محکمی داشته باشد، اجازه این دخالت‌ها را از ابتدا نمی‌دهد و اقتدار دولت را حفظ می‌کند. دولت آقای روحانی خیلی مطیع است و خیلی در کارهایش دخالت می‌کنند اما دولت آقای هاشمی و احمدی‌نژاد در اواخر، تا این حد اجازه نمی‌دادند در کار دولت دخالت شود. هر چه جلو آمدیم و در هفت سال اخیر دخالت‌ها بیشتر شده است. به نظر من، آقای روحانی در ابتدا عقب‌نشینی کرد و باعث شد عده‌ای سوار کار شوند.

* من معتقد به دولت مقتدر هستم ولی این افراد با توجه به سوابقشان ممکن است در بسیاری از جاها کوتاه بیایند. سعی می‌کنم بسیاری از این مسائل، پشت پرده با گفتگو و ریش‌سفیدی حل شود. آخرین مرحله تنش است.
اقتدار به معنای بی‌گدار به آب زدن نیست، باید با سیاست کارها انجام شود. مثلاً ممکن است رئیس‌جمهور بخواهد با مردم حرف بزند و این مشکلات را توضیح دهد. اما مشکل این است که صدا و سیما اصلاً حرف‌های رئیس‌جمهور را پخش نمی‌کند. معنا ندارد که رئیس‌جمهور سخنرانی کند و صدا و سیما فقط آن قسمت‌هایی را که دوست دارد پخش کند.

* اینکه صدا و سیما دائم نشان دهد که صف مرغ تشکیل شده و مردم در شرایط کرونا در این صف‌ها حضور دارند و بی‌بی‌سی نیز دائم همین تصاویر را منعکس کند، کار درستی است؟ باید مطالب در حد خودش گفته شود اما اینکه هر شب صف‌های طویل مردم نشان داده شود، کار درستی نیست. در خیلی از شهرستان‌ها اصلاً صفی وجود نداشت و مشکل مرغ نبود.

*مزیت‌هایی در من وجود دارد که در این افراد(ظریف و لاریجانی) وجود ندارد. در حوزه‌هایی بنده وارد شده‌ام که اینها وارد نمی‌شوند. لذا این احتمال وجود دارد که بنده رأی بیشتری داشته باشم. اینها مرد برخی میدان‌ها نیستند. البته باید به نظرسنجی‌ها نگاه کرد و دید در نهایت و در روزهای آخر رأی با چه کسی است.مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند.

*نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صورتی کاندیدای پوششی خواهد بود که از ابتدا تصمیم گرفته باشد که بیاید و بعداً به نفع فرد دیگری کنار بکشد. این کار درست نیست. اقدام درست سیاسی و انتخاباتی این است که در پایان تبلیغات انتخاباتی، نامزدهای همفکر بررسی کنند رأی‌شان در چه حدودی است و برخی به نفع دیگری کنار بروند. حساب و کتاب می‌کنند و به نفع هم کنار می‌روند.

*آقای روحانی بیشتر شعار می‌دهد. جایی که بخواهد بایستد، حداکثر یک مَتَلَک به نهادی می‌گوید و رد می‌شود. ما نیاز به متلک نداریم. صحبت نمی‌کنیم، عمل می‌کنیم و اجازه دخالت نمی‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ميثم IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    11 1
    فقط تو خوبي صلاحيت نميدن بهت بيخودي وقت خبرگزاري ها رو نگير
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    9 1
    بابات اگه شهید نمیشد الآن بخاطر این قدرت طلبی و شهوت میز ریاست داشتنت میزد تو دهنت
  • باقر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    5 1
    چشم بگشای اگر چشم تو صاحب نظر است
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    9 1
    این چی میگه این وسط ! خدا شفا عنایت کند به همه متوهمین
  • روح الله IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    9 1
    خدا به صراط مستقیم الهی هدایتت کنه
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    6 0
    زرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر هشششششششششششششششششششششششو
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    13 0
    این چرا انقد خنگه؟ :)))))
  • 100 IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    4 0
    مثلا ظریف و لاریجانی عمرًا بتونن بگن روسری را هم میشه برداشت ولی من میتونم بگم. چون یه خورده ای همچی بفهمی نفهمی گردن ما کلفتره در مقابل شرع و عرف.
  • فرید IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    6 1
    شما منتظر باش هروقت صلاحیتت تایید شد بعد قپی بیا !
  • نادری IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    5 0
    جناب مطهری تو خوب بلدی تعیین تکلیف کنی ما بهت رای میدیم تا از بدبختی نجات پیدا کنیم وتو ریس جمهور بشی و در راس قدرت باشی البته تو خواب خخخخ
  • SE ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 16
    رای من علی مطهری است
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      9 3
      خاک برسرت با اون رایت رای فقط سعید محمد
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    7 1
    هههههه.اخه مطهری تو چی تو خودت دیدی بدخت خدازده.نکبت تو یه غرب زده و نوکر برا غربی ها نیسی.تو رفقای هم فکرت قبل از اینکه مال خودتون باشید مختون تحت استعمار غربه.شما نکبتا رو باید پایین کشید
  • DE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 1
    علی آقا جون مطهری : مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم که براش تکچرخ بزنی . ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند از قبیل میدان مغناطیسی میدان اسکالر و میدان گرانشی نیوتون یا میدان الکتروستاتیک . خصوصا در میدان های برداری تجربه خوبی دارم منظور بُرداری است با بَردار و دررو فرق فوکوله.ظریف و لاریجانی حالا حالاها بایستی فیزیش بخوانند.
  • سجاد IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    5 1
    یکی به این آقا بگه که ظریف ولاریجانی تقریبا مرد هیچ میدانی نیستند میدان نقطه مخالف ومقابل اینهاست
  • حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    6 0
    اگه بخاطر بابای شهیدت نبود، واسه نگهبان ساختمان پاستور و بهشت هم نمیخواستم.
  • حسین IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    4 0
    اگه بخاطر بابای شهیدت نبود، واسه نگهبان ساختمانهای بهشت و پاستور هم نمیخواستنت.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    4 1
    مطهری فقط برای مسئولیت مکانهای عمومی تهران خوب است
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      0 0
      مثل توالت های عمومی شهر .
  • DE ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    این رفتار خودش نوعی بی اخلاقیه که هنوز هیچی نشده ، نه به داره نه به باره ! هنوز شورای نگهبان تائیدتون نکرده ، به کاندیداهای احتمالی حمله می کنید ، ایندیگران هرکس میخواد باشه در غیابش به نفع خودتون یعنی برای رسیدن به میز قدرت هرکدوم رو می شوری و پهن می کنی میندازی رو طناب! اولین مشخصه یک کاندید شایسته ریاست جمهوری ، رفتار و اخلاق و رویه شایسته و اسلامی در خورنظام هستش و اینکه احترام به مردم و مردم داری در وجودش باشه. اینجا غرب گریز پا وحشی نیست اقای مطهری! که از این لاف های ترامپ ایی بزنی ! به این نمیگن قاطعیت بلکه اسم این رفتارها یعنی بی اخلاقی سیاسی مدل ترامپیست هستش! به شعور مردم ایران بیش از این توهین نفرمائید! قبل از کاندید شدن لطفا اول برو یک دور کلاس اخلاق اسلامی شرکت بفرمائید تا عملا یاد بگیرید با دیگران چطوری رفتاری باید داشته باشید.
  • DE ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    موقعه ای که نایب مجلس بودی چه ابی از شما برای مردم گرم شد که ما بی خبریم ؟ اونجا فقط شعار میدادی و برای رهایی سران فتنه سینه سپر میکردی، اقای مطهری گفتاردرمانی و وعده وعید دادن رو بذارید برای اهل منزل برای عیالتون.
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    2 0
    تو بدتر ازونائی همتون مغرورو متکبرو ازخود راضی که بخاطر قدرتو ثروت هرکاری میکنید .
  • رضا IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    2 0
    علی آقا حیف که تایید صلاحیت نمیشی اگه کاندید میشدی من به محسن رضایی رای میدادم
  • احسان IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    2 0
    این چند روز گذشته خیلی ها از واژه میدان استفاده کردندایشون هم خواسته مثلاً برای دیده شدن از این واژه استفاده کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس