کد خبر 1211605
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
دیدارهای سیاسی و جناحی به جای رسیدگی به مشکلات فوتبال/ کاش همه برای عزیزی خادم، خورشیدی بودند!

صحبت های چند روز قبل شهاب الدین عزیزی خادم عجیب بود و بار دیگر واکنش های زیادی را به همراه داشت، او در بخشی از پیامش اظهار داشته با دیپلماسی اجازه ندادیم نمایندگان ایران خارج از خانه ببازند!

به گزارش مشرق، پیام شگفت انگیز رییس فدراسیون فوتبال در خصوص صعود سه تیم ایرانی به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا را اگر نخوانده اید، بخوانید! ایشان در بخشی از پیامشان اظهار داشته اند با دیپلماسی اجازه ندادیم نمایندگان مان خارج از خانه ببازند...!

این ادعا در حالی مطرح شده که کمترین حق باشگاه های ما یعنی میزبانی، قبلا از آنها سلب شده و حتی کشوری مثل هند به ایران ترجیح داده شده است. داوری ها همچنان علیه نمایندگان ما بوده و عجیب تر اینکه مجبور شدیم در کشوری به میدان برویم که بنا ندارد برای انجام هیچ مسابقه ای به ایران بیاید و بدتر از همه اینکه از همین امروز خبرنگاران عربستانی در حال بررسی گزینه های احتمالی میزبانی استقلال از الهلال در زمین بی طرف هستند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری متمرکز ادامه لیگ قهرمانان آسیا؟

اگر واقعا از توان و دیپلماسی کار آمدی بهره می برید، همین یک کار را نه فقط برای استقلال و هوادارانش بلکه برای همه فوتبالدوستان و مردم ایران به سرانجام برسانید. الهلال و تیم های دیگر عربستان باید برای انجام مسابقه به ایران بیایند. این دیپلماسی موفق ورزشی است که اگر توفیق انجامش را داشتید می توانید با افتخار پیام داده و باد به غبغب بیاندازید. نامه نگاری با سفارتخانه ها و پیگیری شرایط تیم ها نه اینکه بد باشد اما دردی را دوا نمی کند. آنچه مهم است دفاع از حق فوتبالمان است! در اعطای میزبانی به بحرین کجا بودید؟ در جریان انتخاب نشدن فوتبال ساحلی برای مسابقات جهانی چه کردید؟

چهار ماه فرصت دارید تا این تابو را شکسته و فوتبال را در مسیر عادی خود قرار دهید. اگر عربستان در میزبانی از نمایندگان ما کم نگذاشت، چرا ما نتوانیم میزبان شایسته ای برای آنها باشیم؟ این گوی و این میدان....

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 1
    کم کم دارم به این نتیجه می رسم که این اقا در راستای اهداف سعودی ها و غربی ها درصدد تحت فشار قرار دادن ورزش ایرانه. حالا ببینید کی تقش در میاد.
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      تفو بر اصلاحات که جز تحقیر ایران و ایرانی کاری نکرده و نمیکنه
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 5
    برا استقلال خار داره
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 4
    دیپلماسی فقط برای یک رنگ کار میکنه.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 0
    اینم لنگه روحانی و ظریفه این جماعت هیچ قدمی برا ایران ورنمیدادن .اینا فقط حرف مفت میزنن و دستاوردها رو به اسم خودشون میزنن برد تیم های ایرانی به خاطر غیرت و روحیه جهادیشون بود وگرنه همین فدراسیون پنجره بسته فولاد رو وا نکرد تا یار جذب کنه تا اونم مثل بقیه صعود کنه.ایران امروز حاصل مجهادت شهیدان و وطن پرستان از خط مقدم گرفته تا دفاعی و ورزشیه نه حرف مفت افرادی چون روحانی و ظریف و آخوندی و حالا خادمی و در گذشته تاج و کفاشیان
  • پوریا NL ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 0
    هر چند که میزبانی بحرین و خط خوردن تیم ملی فوتبال ساحلی از فهرست تیم های اعزامی به جام جهانی،بر گردن تاج هست اما ایشان با این حرفش به ما نشان داد که از تاج هم ادعای بیشتری دارد. رو که نیست‌؛سنگ پای قزوینه.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    این آقااینقدعرضه نداشت که اثبات کنه کشورماازعربستان درحال جنگ امن تره.فقط بلدن زربزنن.واقعااگه ایرانی بودیدتن به این ذلت نمیدادید.که کشوردرحال جنگ امن وکشورمانامن تلقی بشه ای خاک.....
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    گویا حال خوبی ندارید هیچ جای دنیا ما را قبول ندارن چه برسه دیپلماسی که اصلا جواب نمیده بفرمائید با کدام کشور دنیا رابطه خیلی خوبی داریم همین چین و روسیه چقدر به ما ضربه زدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس