کد خبر 1211286
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
عارف

محمدرضا عارف معاون اول رئیس دولت اصلاحات و رئیس فراکسیون امید مجلس دهم برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند.

به گزارش مشرق،   ۵۰ روز تا انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم زمان باقی مانده است و جریانات سیاسی در قالب سازوکارهای انتخاباتی خود به دنبال رسیدن به یک نامزد واحد برای این دوره از انتخابات هستند.

در اصلاح‌طلبان نهادی اجماع‌ساز با عنوان جبهه اصلاحات ایران تشکیل شده که مشابه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است و ریاست آن را بهزاد نبوی از اعضای ارشد سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی برعهده دارد و این نهاد اجماع‌ساز از چندی پیش سازوکار رسیدن به نامزد واحد در جبهه اصلاحات را کلید زده است.

طبق اطلاع تاکنون بیش از ۳۰ چهره اصلاح‌طلب از سوی احزاب اصلاح‌طلب به دبیرخانه نهاد اجماع‌ساز معرفی شده‌اند که محمدرضا عارف طبق پیش‌بینی‌ها از اقبال کمتری در میان این احزاب برخوردار است.

بابک‌آذرباد دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران اظهار داشت: آقای عارف مسیری جدای از نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دنبال خواهد کرد و در نخستین روز ثبت‌نام نامزدها در وزارت کشور حضور و نام‌نویسی خواهد کرد.

وی گفت که نام دولت آقای عارف «دولت زندگی» و رنگ تبلیغات انتخاباتی وی همچون سال ۹۲ سفید رنگ خواهد بود.

جبهه اصلاح‌طلبان از تشکل‌های حامی محمدرضا عارف محسوب می‌شود که احزاب معتدل جریان اصلاحات در این جبهه عضویت دارند و محمدجواد حق‌شناس، مجید بهمن‌زاده، جمشید ایرانی و بابکـ آذرباد از چهره‌های شناخته شده این جبهه هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    2 4
    اسباب خندمون جور شد
  • شامالا IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    2 2
    عارف: سلام من یک اصلاح طلبم، تنها چیزی که بلدم اصلاح کنم موهامه. تازه اونم میدم آرایشگرم.
  • مهدی درخشانی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 4
    خدا وکیلی ایشان دیگه خوبه، بی انصافیه بهش بگین افساد طلب
  • GB ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    2 1
    بنظرم بهتر از روحانیه حداقل زیاد حرف نمیزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس