کد خبر 1210671
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
پنجعلی: پرسپولیس با حمایت می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسوولان از پرسپولیس به خوبی حمایت کنند، برای سومین سال پیاپی حضور در فینال آسیا را تجربه کرده و با جام قهرمانی به کشور باز می گردیم

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر نگوییم بهترین تیم تاریخ اما بی شک یکی از بهترین تیم های ادوار باشگاه را در حال حاضر در اختیار داریم. یحیی و شاگردانش با جان و دل بازی می کنند و شیوه و سبک بازی آنها در زمین به گونه‌ای است که هواداران لذت می برند و خوشحالم که این تیم و بازیکنان را در این برهه زمانی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: سرعت کافی، انتقال سریع توپ، شناخت بازیکنان از هم، بازی سازی در فضای مناسب، درک و شعور بالا، بهره بردن از نقاط مختلف زمین و خلق موقعیت و پرهیز از کارهای اضافه از جمله خصوصیات تیمی  پرسپولیس است که باعث شده روند صعودی خوبی در پیش گرفته و امیدها را زنده نگه دارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: صحبت از یک یا چند بازیکن نیست، همه خوب هستند. یحیی کاری کرده که داخل زمین و روی نیمکت یک هدف و یک روش حاکم باشد. بازیکنان می دانند چه می خواهند و به دنبال چه چیزی هستند. کادر فنی یک دست بوده و به معنای واقعی یک تیم و یک خانواده تشکیل شده که همه برای هم حاضرند خود را فدا کنند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس در آستانه قطع همکاری با کارگزار برند

پنجعلی تصریح کرد: این تیم الان تجربه دو فینال آسیایی را دارد، خوب بازی می کند و به دور از حاشیه است. تنها نگرانی من این است که باید نگاه ویژه ای به بازیکنان و اعضای تیم بشود و اجازه ندهند مسایل مختلف از جمله همان مشکلات مالی که همیشه فوتبال ما را دچار بحران می کند، به تیم ضربه بزند.

کاپیتان اسبق سرخپوشان ادامه داد: متاسفانه مسایل مالی و بدهی هایی که باشگاه های فوتبال ما دارند همیشه مشکل ساز بوده و نیاز است مسوولان و متولیان امر در این خصوص چاره اندیشی کنند تا در چنین شرایطی که تیم و بازیکنان در مسیر خوبی قرار دارند، به خوبی حمایت شده و از حاشیه ها دور بمانند. 

تیم فوتبال پرسپولیس ایران پنجشنبه شب در دیداری پرگل مقابل الریان قطر به برتری چهار بر دو دست یافت تا با ۱۵ امتیاز و مقتدرانه به‌عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    1 0
    تیمی که دوبار پشت سرهم فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته الان باید مشکل مالی داشته باشه؟ اون چند میلیون دلاری که بابت هر فینال به پرسپولیس دادن کجا رفته؟ برای کدوم تیم خرج شده؟
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      0 2
      عمو جون اون پول به خاطر تحریم هنوز نیومده
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 0
    هشت سال کم بود
  • محمدان بنکلادش IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    3 1
    دیگه حمایت از این بیشتر حاجی!!!!!
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    3 1
    شش ساله که فقط داره از این تیم حمایت میشه و بقیه قربانی اون میشن ولی دریغ از یه جام ، البته به جز اسنپی
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    1 2
    الان ماه رمضونه و روزه اید یکی انصافا بگه از این تیم تا حالا چه حمایتی شده؟ تیمی که حتی داخل خودش کارگزارش بهش خیانت می‌کنه و کسانی از داخل یکی دو روز قبل از هر بازی ترکیبشم برا رقبا لو میدن!!!
  • رضا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    آقای پنجعلی شما که بهتر می دانید وزارت ورزش تمام هم و غمش تیم سوگلی بابامسعوده! ببخشید دیگه چه حمایتی باید می شد که نشد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس