کد خبر 1210660
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
بایدن: آمریکا به دنبال تنش با روسیه و چین نیست

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند که اولین سخنرانی جو بایدن در کنگره این کشور حدود 22 میلیون بیننده تلویزیونی داشته که نصف تعداد بینندگان اولین سخنرانی ترامپ در کنگره است.

به گزارش مشرق، اولین سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در کنگره این کشور 22.6 میلیون بیننده تلویزیونی داشته است.پایگاه خبری دیلی میل با اعلام این آمار گزارش داد، این درحالیست که شمار بینندگان تلویزیونی اولین سخنرانی دونالد ترامپ دو برابر بایدن بود. 

بیشتر بخوانید:

ترامپ دولت بایدن را «بی‌نزاکت» توصیف کرد

براساس این گزارش، 43 میلیون آمریکایی اولین سخنرانی ترامپ را در سال 2017 از هفت شبکه تلویزیونی اصلی آمریکا زنده تماشا کردند که 49 درصد بیشتر از بینندگان سخنرانی بایدن بوده است. شمار افراد حاضر در صحن کنگره هنگام سخنرانی بایدن 200 نفر بود اما در زمان سخنرانی ترامپ 1600 مهمان در کنگره حضور داشت که دلیل آن عدم دعوت از مهمانان به دلیل شیوع کرونا است.

این درحالیست که نمایندگان جمهوریخواه سخنرانی بایدن را خسته کننده و پر از رویاهای سوسیالیستی خوانده‌اند. «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نیز با توجه به اینکه بایدن در خطابه سالانه از «دستاوردهای» دولتش یاد نکرده، دولت بایدن را «بی‌نزاکت» توصیف کرد.

جو بایدن در آستانه صدمین روز ورودش به کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه سخنرانی سالانه‌اش در مقابل کنگره را ایراد کرد.براساس گزارش دیلی میل، دوتا از پربیننده‌ترین سخنرانیهای روسای جمهور آمریکا مربوط به سخنرانی «بیل کلینتون» در سال 1993 با 67 میلیون بیننده و «جورج بوش» با 62 میلیون بیننده در سال 2003 بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس