کد خبر 1210358
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کمپین تبلیغاتی امارات در جذب گردشگر برای صهیونیست‌ها

وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک کمپین توسط امارات متحده عربی برای تبلیغات و جذب گردشگر به اراضی اشغالی ایجاد شده است.

به گزارش مشرق به نقل از الخلیج الجدید،وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دبی از میان سه شهر در سراسر جهان انتخاب شده است تا کمپین تبلیغاتی برای گردشگری در اسرائیل (راضی اشغالی) را ایجاد کند.

«اریت فارکاش هاکوهن» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی گفت: این کمپین تبلیغاتی اولین کمپین اسرائیل برای جذب گردشگر از سه نقطه جهان است که این کمپین از چهارشنبه در دبی آغاز شده و سپس کمپین تبلیغاتی در لندن و نیویورک نیز برگزار خواهد شد.

به گفته وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی این کمپین در دبی شامل قرار دادن بیلبوردهای عظیم در خصوص گردشگری اسرائیل(فلسطین اشغالی) در جاده‌های اصلی منتهی به دبی  است.
وی تصریح کرد که طول این بیلبوردها 175 متر خواهد بود و در خیابان‌هایی نصب خواهند شد که روزانه 750 هزار مسافر از آن عبور می‌کند.

روز چهارشنبه ، رژیم اسرائیل اعلام کرد که قصد دارد گردشگرانی را از امارات متحده عربی ، به عنوان بخشی از اقدامات برای بازگشایی بخش گردشگری برای گروه هایی که واکسن ضد ویروس کرونا دریافت کرده اند، جذب کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    1 1
    کمپین چیه؟ چرا فارسی نمی نویسید: کارزار، پویش
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    مشرق جان همینطور که مشغول تحلیل اخبار منطقه ای این ممسئله ریاضی رو هم حل کن ۱۰ ملیون این ماه میگیری ۲ و ۵۰۰ میدی بیمه پراید مدل هشتادوهشتت ۳و پونصد میدی شهریه دانشگاه یه تومنم قسط لپ تاپ دست دومی که از بانک قرض الحسنه مهر نزول کردی یه ملیون قسط یه وام دیگه میمونه ۲ تومن و سی روز پول برق و آب و گاز رو و موبایل رو هم ازش کم کنیم با یک و پونصد چطور میشه یک ماه رو سر کرد؟ قرض هم نمیشه گرفت چون ماه آینده هم چوب خطش پره این حل کن بعد سرک بکش خونه همسایه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس