کد خبر 1210182
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
سید حسن نصرالله: درود به همت عالی جوانان بیت‌المقدس - کراپ‌شده

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) به سخنرانی پرداخت و از مقاومت این روزهای جوانان بیت‌المقدس در برابر رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان امشب (چهارشنبه) در سخنانی، با اشاره به درگیری مردم مسلمان بیت‌المقدس با صهیونیست‌های تندرو در اطراف مسجدالاقصی، مقاومت و پایداری جوانان فلسطینی را ستود.

به نوشته وبگاه شبکه المنار، سید حسن نصرالله گفت که باید همت عالی اهالی قدس به خصوص جوانان حاضر در میدان که با سربازان تا بن دندان مسلح دشمن مقابله می‌کنند را ستود.

وی افزود: «در جهت همبستگی با قدس، کرانه باختری و منطقه غزه نیز با هدف تغییر معادلات وارد عمل شده‌اند و همه این‌ها مسائلی است که باید به آن توجه مناسب داشت.»

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که در روز جهانی قدس به تفصیل در این باره سخن خواهد گفت.

سید حسن نصرالله سپس حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان «ابن الخطیب» بغداد را به مرجعیت دینی، مردم، حکومت و جریان‌های سیاسی عراقی تسلیت گفت و برای خانواده کشته شدگان صبر و برای مجروحین شفای عاجل از خداوند مسألت داشت و گفت که امیدوار است دیگر چنین رخدادهای دردناکی تکرار نشود.

او همچنین با تبریک سالگرد ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) آن حضرت را شخصیتی دانست که در سخت‌ترین شرایط و مراحل، مسئولیت رهبری امت را به دست گرفت.

نصرالله به سالگرد جنگ بدر نیز اشاره کرد و گفت که این جنگ نقطه آغاز مرحله‌ای جدید در مسیر نبوت و اسلام بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس