کد خبر 1209678
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو - کراپ‌شده

رسانه‌ها از برگزاری تجمع اعتراضی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل آویو و یکی از میادین معروف این شهر خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری سه شنبه شب به وقت تهران از تجمع مجدد معترضان علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، این تجمع اینبار در شهر «تل آویو» در مرکز فلسطین اشغالی صورت گرفته است. این تظاهرات با درخواست گروه معترض موسوم به پرچم‌های سیاه صورت گرفته و هواداران آن در میدان معروف «حابیما» تجمع کرده  و علیه نتانیاهو شعار می‌دهند.

گروه مخالف پرچمهای سیاه و برخی دیگر از جمله سازمان دهندگان این تظاهرات  نتانیاهو را به فساد مالی و سو مدیریت متهم کرده‌ و هر شنبه به ویژه علیه او تظاهرات می‌کنند.

شنبه هفته جاری نیز  پلیس ضد شورش صهیونیست‌ها با مخالفان رئیس رژیم صهیونیستی  برخورد کرد.

شماری از مخالفان  شنبه نخست وزیر رژیم اسرائیل مقابل اقامتگاه وی در قدس اشغالی و «خیابان بالفور» تجمع کردند. به گفته شاهدان، پلیس ضد شورش با تظاهرات‌کنندگان رفتار خشونت‌آمیزی داشت و مانع حرکت اتوبوس آن‌ها برای رسیدن به مکان تجمع شد. مخالفان نتانیاهو در اعتراض به پلیس در خیابان‌ها دراز کشیدند.

متعاقب این ماجرا، پلیس رژیم اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که برخی مخالفان نتانیاهو دستگیر شده‌اند. رسانه‌ها  همچنین از تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در شنبه شب خبر دادند.

هفته گذشته نیز تظاهرات سراسری علیه نخست وزیر این رژیم با تجمع در نقاط مختلف  برگزار  شد و معترضان در خیابان «بالفور» در قدس اشغالی و مقابل اقامتگاه نتانیاهو در «قیصریه» و در میدان معروف پاریس تجمع کنند. سازمان دهندگان این دور از تظاهرات گفتند که خواسته معترضان جلوگیری از برگزاری دور پنجم انتخابات است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس